Aviseringar
Rensa alla

Vad är ditt vanligaste/konstigaste svärord?


Ämnesstartare

Hej, vill veta era vanligaste svärord pga de flesta är väldigt roliga. Här är mina iaf:

Om jag tappar något, t.ex min mobil: "Men din mammas f.....". 

Om jag ska beskriva en person jag inte gillar "en jävla testikel". Fråga mig inte. Shockerad

Jag brukar också använda "fucking jävla" som utfyllnadsord har jag märkt.                                                                Haha, ganska sjukt hur mycket jag svär. Ni då? Mycket glad


   
Citera
Ämnesstartare

Jag brukar säga om jag t.ex blir arg på någon eller t.ex tappar något: "Men satans jävla skit för in i helvetes jävla skit." typ så och när jag är glad så säger jag road house eller boomshakalaka. Det flyter på med ordboken liksom från förorten.


   
SvaraCitera

Säger nästan aldrig fan eller jävlar, säger alltid ''fitta'' haha 🙂

Kan inte komma på någon konstig direkt!

Jag svär också hela tiden..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag svär på det klassiska skogshuggarsättet, ibland kan jag väl slänga iväg med lite nymodigheter såsom kukjävel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varianter på jävla eller jävel är ju vanligt, men om jag tex välter ner något så utbrister jag i regel: "kuken!" 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SatFläsk började jag säga för några veckor sen. Först bara på skoj sen blev det på allvar, typ häromdan råkade jag spilla dricka då slank det ur mig. Sen personer som är korkade säger jag "vilken jävla pannbiff" hmm mycket maträtter till svordomarRullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När något går snett tenderar jag utbrista "röv", annars använder jag, förutom mer vanliga svordomar, "gudars skymning" rätt mycket. En vanlig kombination av mer generiska svordomar är "Fan i Helvetes djävlar", vilket egentligen inte är vettigt alls, såvida inte Fan ifråga kopulerar med nämnda djävlar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fittjävla helvetes jävla kukfittkukjävel

men snälla jävla helvete

men vad fan ÄR det här

osv

oftast till min dator som är uråldrig och fungerar dåligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha håller med ang matsvordomarna, brukar kalla min bror för "ditt jävla fikus" Söt

Knegaren:
SatFläsk började jag säga för några veckor sen. Först bara på skoj sen blev det på allvar, typ häromdan råkade jag spilla dricka då slank det ur mig. Sen personer som är korkade säger jag "vilken jävla pannbiff" hmm mycket maträtter till svordomarRullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

scheiBe är nog mitt vanligaste. eller "faaaan".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I know that feeling, min stackars data har fått utstå ord ingen ens tänkt på. 

df rqp:
fittjävla helvetes jävla kukfittkukjävel

men snälla jävla helvete

men vad fan ÄR det här

osv

oftast till min dator som är uråldrig och fungerar dåligt


   
SvaraCitera

Men vafan! Eller typ fuckmylife. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när jag gör illa mig själv, typ slår i tån eller  går in i något... säger jag.... "jävla fffittkuk....!!!"

Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte för att vara en besserwisser men fikus är faktiskt en växtSöt vilket sammanträffande förresten jag tror min syster kallade mig det en gång haha

sicilianmind:
Haha håller med ang matsvordomarna, brukar kalla min bror för "ditt jävla fikus" Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fläskhare brukar jag också säga! Bara mat i svordomarna asså, dags att sluta tänka med magenFörvånad


   
SvaraCitera