Aviseringar
Rensa alla

Vad är en fjortis för dig?


jonta:

Usch stackare. Jag vet inte riktigt hur de tänker, hur man sån? Vaknar man en dag och tänker "fan va fränt det skulle vara med 20 hårband på varje ben? Och jag vet! Jag tar morsans brunkräm och smetar in ansiktet med den.

Ja du, en jävligt bra fråga. Vem kom på idén med massa gummiband på benen? Det är ju knappast snyggt. Eller praktiskt.. [tard]


   
SvaraCitera
jonta

JejeX:

Ja du, en jävligt bra fråga. Vem kom på idén med massa gummiband på benen? Det är ju knappast snyggt. Eller praktiskt.. [tard]

Hmm, hoppas inte att hata dem är ett tecken på att jag börjar bli gammal "ungdomar nu för tiden, ojoj, visar röven med jeansen ner till knäna! och hårband runt benen, ojojoj, annat var det på min tid!"


   
SvaraCitera

jonta:

Hmm, hoppas inte att hata dem är ett tecken på att jag börjar bli gammal "ungdomar nu för tiden, ojoj, visar röven med jeansen ner till knäna! och hårband runt benen, ojojoj, annat var det på min tid!"

Hahaha, ja saker förändras fort! :O Hur gammal är du? [rolleyes]


   
SvaraCitera

men hår banden är för att många saknar att byxan går in där nere.

min storebror har sådana byxor med dragkjedjor där nere. typ cheapmonday som säljer sådana. dom är riktigt snygga.

kan hålla med om att hårbanden kanske inte är så snygga men dom har fått en ännu mer försämrad status i o med folket som gör sådär. hade det varit hiphoppare hade det varit en helt annan sak. (dock lite löjligt ändå).

jag förstår iaf dessa manliga fjortisars tankegång när dom ville ge hårbandet en ny funktion


   
SvaraCitera
jonta

JejeX:

Hahaha, ja saker förändras fort! :O Hur gammal är du? [rolleyes]

22 🙁 oldie

retstickan:

men hår banden är för att många saknar att byxan går in där nere.

Men köp stuprörsbyxor eller sy in dem då.
Kan du förklara smetandet av mammas brunkräm i ansiktet? Och sedan helt vita på halsen


   
SvaraCitera

jonta:

22 🙁 oldie

Ah, okay. 🙂


   
SvaraCitera
jonta

JejeX:

Ah, okay. 🙂

Hur gammal är du? [chocked]


   
SvaraCitera

fjortisar handlar mest om personligheten.. finns alternativa som är som fjortisar. Men en megafjortiwwzzz har allt, både översminkningen, ginatricotstilen och är fjolliga alternativt kaxiga, " jag klarar mig inte utan min bff"-attityden, jag är bäzzt, osv. Omogna är dem. självcentrerade.


   
SvaraCitera

jonta:

Hur gammal är du? [chocked]

Öhm, 16, liten. :O


   
SvaraCitera

jonta:

Men köp stuprörsbyxor eller sy in dem då.

stuprören är inte tillräckliga. samtiidgt är det lite coolt med många små accessoarer.

men visst, sy in är ju en idé men jag vet inte riktigt hur man gör o vet inte om alla dessa personers mammor exakt vet eller orkar.

allt detta innebär komplikationer. så fjortisen tar enkla snabba vägen ut. -> mammas hårband (+ det är coolt med smågrejer)

brunkrämen är väl för att dom vill vara stekiga.

stekiga, rika, framgångsrika, coola osv. det tyckte jag att man såg på: http://4.bp.blogspot.com/_bKzNYxHFIcE/Se3GzUAPmaI/AAAAAAAAAak/8Iv7RjV0oSY/s400/p...

säkert kan man hitta fler saker dom vill utstråla :P.


   
SvaraCitera
jonta

cashimira:

Omogna är dem. självcentrerade.

Ja, och så kan de inte stava, det är nästan det mest irriterande förutom alla gälla läten de utstöter

JejeX:

Öhm, 16, liten. :O

omg, tur att du inte är som de är!

retstickan:

brunkrämen är väl för att dom vill vara stekiga.

Fast problemet är ju att de tar för mycket, samma som fjortistjejerna, blir jätteäckelbruna i ansiktet, sen har de inget på halsen och man ser liksom strecket. Gå och sola solarium istället då.


   
SvaraCitera

jonta:

Fast problemet är ju att de tar för mycket, samma som fjortistjejerna, blir jätteäckelbruna i ansiktet, sen har de inget på halsen och man ser liksom strecket. Gå och sola solarium istället då.

ja du har rätt, det finns ingen bra logik bakom men men :), dom är ju fjortizzar


   
SvaraCitera

jonta:

omg, tur att du inte är som de är!

Nej, alla blir inte misslyckade. 😀


   
SvaraCitera
jonta

retstickan:

ja du har rätt, det finns ingen bra logik bakom men men :), dom är ju fjortizzar

Ja de är ju det


   
SvaraCitera

tjej som bloggar om sitt liv.


   
SvaraCitera