Forumet - Vad är fel?

Vad är fel?

143 0 20
Hejsan jag har sedan ett år tillbaka vart tillsammans med min flickvän (sambo sedans 4 månader tillbaka).
Jo det är såhär att hon har ALDRIG fått en orgasm, inte via sig själv eller mig/ex. Hon har heller ingen sex "längtan" om man nu kan säga så. Jag har inte försökt ha sex med hon på 1 vecka nu och hon verkar inte tänka på det alls, hur är det möjligt? Det ligger ju i våran natur att vara "kåta". Men hon verkar aldrig ha haft något intresse av det, med tanke på att hon aldrig onanerat under sina 20 år vilket jag finner helt rubbat.
Jag har gjort allt som ska få en tjej att komma, stimulerat inre g-punkten tills jag fått för ont i fingrarna, fipplat med klitoris som en galning men hon klarar inte av kittlandet. Testat ett x antal ställningar. Hon stönar som fan och vrider sig vid inre g-punkts stimulering men verkar inte kunna släppa ut det[cry]
Tror verkligen inte det är något fel på mig, vi älskar varandra och hon finner mig "perfekt" lol. Iaf, jag blir knäpp på detta, enligt mig är ett dåligt sex liv inget sunt förhållande. Jag har totalt tappat hoppet om att kunna ge hon en orgasm och jag tycker sexet suger när det är så ensidigt. Så jag frågar nu er, har ni varit med om något liknande? Vad fan ska jag göra?: / Det är som att hon föddes utan sexuellt intresse[n]
Mvh

Spana också in:

Badabing:

Hon säger att jag är den bästa hon haft av dom få hon varit med (2st), jag är tydligen den enda sin försökt få hon att komma och ansträngt mig. Nu var det ur vägen.

Till er andra, vi har pratat om det men det leder ingen vart.

Hmm sedan tror jag faktist inte om någon som var dålig i sängen frågat om personen var det jag tror iaf inte att jag hade sagt fan va kass du var till personen

fattar du inte så säg till va:P
klasbengt:

Ja jo, för partnerns skull då.
Det är väl ganska jobbigt att leva ihop med någon som vill ha sex när man själv är totalt ointresserad, det funkar ju inte, så man ställer upp.

Ja, så klart man gör, anser du att det är något konstigt eller fel med det? [crazy]

klasbengt:

Läste om nåt par som var asexuella båda två och dom hade aldrig sex utan myyyste bara.

Ja om båda är asexuella så. [y]
Sovande:

Hmm sedan tror jag faktist inte om någon som var dålig i sängen frågat om personen var det jag tror iaf inte att jag hade sagt fan va kass du var till personen

fattar du inte så säg till va:P

Jag vet att jag inte är dålig i sängen, varit i andra förhållanden och har aldrig fått dålig kritik. Försvarar mig inte utan vet att jag är ganska bra på just sex. Men detta jag upplever nu har aldrig drabbat mig och jag älskar hon verkligen men jag blir knäpp på detta. Blir nästan arg på hon fast jag inte borde: /
Badabing:

ALDRIG fått en orgasm

Vissa kan inte få det :/ Jag tycker du är underbar som kämpar så mycket för hennes skull, de flesta skulle gett upp efter några försök.

Badabing:

sexet suger när det är så ensidigt

Badabing:

enligt mig är ett dåligt sex liv inget sunt förhållande.

Ge inte upp på henne och låt det påverka er kärlek. Ni har varit tillsammans länge och det borde gå att lösa. Föreslå att hon testar själv.

Annars så tycker jag att du ska fråga henne om hon Gillar något speciellt. Visst, ni har testat och hon kommer inte. Men det finns mysiga saker också som skulle kunna göra det mindre ensidigt. Hon kanske älskar då du ligger och smeker hennes lår eller rör henne på ett speciellt sätt.
Gör då dessa saker innan, under och efter sex. Beröring är underbart.

Jag hoppas att allt löser sig och att du inte bestämt dig för att ert förhållande är dåligt. Om hon vill så kan hon ju kolla upp sin...