Aviseringar
Rensa alla

Vad är fel?


Ämnesstartare

Sovande:

Hmm sedan tror jag faktist inte om någon som var dålig i sängen frågat om personen var det jag tror iaf inte att jag hade sagt fan va kass du var till personen

fattar du inte så säg till va:P

Jag vet att jag inte är dålig i sängen, varit i andra förhållanden och har aldrig fått dålig kritik. Försvarar mig inte utan vet att jag är ganska bra på just sex. Men detta jag upplever nu har aldrig drabbat mig och jag älskar hon verkligen men jag blir knäpp på detta. Blir nästan arg på hon fast jag inte borde: /


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Badabing:

Jag vet att jag inte är dålig i sängen

Då var denna diskutionen löst,det är inte som är problemet:)


   
SvaraCitera

Hon kanske har blivit kastrerad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Badabing:

ALDRIG fått en orgasm

Vissa kan inte få det :/ Jag tycker du är underbar som kämpar så mycket för hennes skull, de flesta skulle gett upp efter några försök.

Badabing:

sexet suger när det är så ensidigt

Badabing:

enligt mig är ett dåligt sex liv inget sunt förhållande.

Ge inte upp på henne och låt det påverka er kärlek. Ni har varit tillsammans länge och det borde gå att lösa. Föreslå att hon testar själv.

Annars så tycker jag att du ska fråga henne om hon Gillar något speciellt. Visst, ni har testat och hon kommer inte. Men det finns mysiga saker också som skulle kunna göra det mindre ensidigt. Hon kanske älskar då du ligger och smeker hennes lår eller rör henne på ett speciellt sätt.
Gör då dessa saker innan, under och efter sex. Beröring är underbart.

Jag hoppas att allt löser sig och att du inte bestämt dig för att ert förhållande är dåligt. Om hon vill så kan hon ju kolla upp sin...


   
SvaraCitera

Bäst du låter mej testa för att se om det verkligen är något fel på bruden[wink]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera