Aviseringar
Rensa alla

Vad är felet?


24/7
 24/7
Ämnesstartare

Mår illa och är konstant yr, kan knappt röra mig, och jag kallsvettas och skakar som en galning. Vad kan det vara? Har inte tagit min antideppmedicin på några dagar pga anledning, kan det vara så enkelt? Vet att man inte får sluta ta bara sådär. 

Kanske dör. Isåfall blir det här min rip-tråd. 


   
Citera
24/7
 24/7
Ämnesstartare

Gillar inte sådana här grejer, vill ha huvudvärk eller magont eller något, sådant man kan hantera, det här är bara obehagligt. Ledsen


   
SvaraCitera

jag fick återkommande plötsliga yrselanfall av att sluta med antidepp. det gick över efter en vecka.


   
SvaraCitera

det är varmt. har du druckit vatten?


   
SvaraCitera

Du kanske ska tagga ner med alkoholen om du druckit mycket sista tiden. Jag fick så förra veckan, fyra dagars krökande och sen började jag skaka som bara den, svettades ut alkoholen. Men det går över, fast det kan ta några dar. Har su haft det här länge?


   
SvaraCitera

Gravid


   
SvaraCitera

Du saknar mig.


   
SvaraCitera

Solsting?


   
SvaraCitera

Alkohol och värme, med eller utan varandra, är bra på att orsaka sådant.


   
SvaraCitera

24/7:
Gillar inte sådana här grejer, vill ha huvudvärk eller magont eller något, sådant man kan hantera, det här är bara obehagligt. Ledsen

Drick minst en halvliter vatten nu på en gång. Vänta en liten stund och se om det blir bättre. 


   
SvaraCitera
salmon

När jag tvärslutade med min antidepp (zoloft) för några år sen fick jag liknade symptom som du nämnde. Mådde så dåligt fysiskt att jag ringde psykjouren och var livrädd. De läxade upp mig och jag fortsatte ta medicinen. Efter några dagar mådde kroppen bra igen.


   
SvaraCitera

24/7: Har inte tagit min antideppmedicin på några dagar pga anledning, kan det vara så enkelt?

Har inte upplevt liknande när jag glömt/struntat i min men skulle tippa på det.


   
SvaraCitera

det låter som utsättningssymtom, ja. vad är det du slutat ta?


   
SvaraCitera

Jag har försökt sluta på antidepressiva tvätav så som du, jag mådde fruktansvärt dåligt då
yrsel, ögonen kunde inte fokusera, kunde knappt gå, röra mig. 


   
SvaraCitera