Aviseringar
Rensa alla

Vad är fördelarna att ha en person med ADHD, bipolär, aspergers ect som sexpartner?


Ämnesstartare

Några ideer? Glad


   
Citera
reben

förmodligen inte annorlunda alls


   
SvaraCitera
reben

vfr har du hakat upp dig på just sex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicka trådar

ok ont: ngt oanständigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
vfr har du hakat upp dig på just sex

känns som annorlunda ämne än typ politik. Försöker byta fokus,. tänker mig att gemenemang bryr sig mer om sex. Så jag provar att göra det jag med på mitt vis. Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent: sicka trådar

Fattar inte vad som är sick? 


   
SvaraCitera
reben

Jag finns nog inte:

känns som annorlunda ämne än typ politik. Försöker byta fokus,. tänker mig att gemenemang bryr sig mer om sex. Så jag provar att göra det jag med på mitt vis. Party

amen hade fattat typ som partner

men sexpartner

va spelar d för roll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bipolär: hypersexualitet. eufori. lekfullhet. asperger: man måste inte hålla på och snacka, se varandra i ögonen och ha sig så jävla mycket. dock är klumpighet ett visst hinder, vilket jag själv kan intyga. adhd: nja...... möjligen då att personen sannolikt har droger att bjuda på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

durga:
bipolär: hypersexualitet. eufori. lekfullhet. asperger: man måste inte hålla på och snacka, se varandra i ögonen och ha sig så jävla mycket. dock är klumpighet ett visst hinder, vilket jag själv kan intyga. adhd: nja...... möjligen då att personen sannolikt har droger att bjuda på.

Snacka om fördomar. Man är inte sin diagnos. Man är fortfarande individer, och funktionshindren yttrar sig olika från person till peson.

durga: adhd: nja...... möjligen då att personen sannolikt har droger att bjuda på.

Och detta, wtf? Så alla med adhd sysslar med droger?! Skeptisk


   
SvaraCitera
reben

Tjohej: Och detta, wtf? Så alla med adhd sysslar med droger?!

om man har tur medicineras dom iaf ??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är jobbigt att ha sex när manin är hög


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

om man har tur medicineras dom iaf ??

Ja, det kan ju stämma. Men är man skötsam och ordningsam, delar man ju inte med sig av det då det är för medicinskt bruk.

Och i andra fall klassas det som stöld.


   
SvaraCitera
reben

Tjohej:

Ja, det kan ju stämma. Men är man skötsam och ordningsam, delar man ju inte med sig av det då det är för medicinskt bruk.

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

Ja, det kan ju stämma. Men är man skötsam och ordningsam, delar man ju inte med sig av det då det är för medicinskt bruk.

d e rätt lugnt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

lol

Söt


   
SvaraCitera