Aviseringar
Rensa alla

Vad är fördelarna att ha en person med ADHD, bipolär, aspergers ect som sexpartner?


Ämnesstartare

Har aldrig märkt av nån större (hehehehe) skillnad på mina sexpartners pga deras diagnoser. Vissa har ju varit bättre än andra, men går knappast att förklara med diagnoserna liksom. Haha. Så vet ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej: Snacka om fördomar. Man är inte sin diagnos. Man är fortfarande individer, och funktionshindren yttrar sig olika från person till peson.

kan inte säga att jag tycker att kriterier som hör till en viss diagnos är att klassa som fördomar. om du menade att det är fördomsfullt att jag uppfattar bipolära i en manisk fas som lekfulla personer är du bara ute efter att tramsa och starta bråk över ingenting.

den här tråden handlar inte om hur det är att ha sex med personer som är individer olika från person till person, utan om personer som uppfyller kraven för en viss diagnos. jag bedömer dem utifrån diagnosen, eftersom det är syftet med tråden. begripligt nog?

Tjohej: Och detta, wtf? Så alla med adhd sysslar med droger?

nej, däremot finns det en hög komorbiditet för drogmissbruk bland de som lider av adhd (vilket även gäller för bipolär sjukdom). men så länge komorbiditeten inte är hundra procent betyder det inte att alla som lider av sjukdomen tar droger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

durga: efter att tramsa och starta bråk över ingenting.

Nej, inte starta bråk. Bara ifrågasätta, för att se hur du tänkte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej: Nej, inte starta bråk. Bara ifrågasätta, för att se hur du tänkte.

right. jag gissar att du kände dig personligen träffad och ber i så fall om ursäkt för det, men eftersom jag har uppfattat dig som en ganska skötsam och ordentlig person här på forumet så kan jag intyga att jag inte tror att du pysslar med droger och annat ofog. Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

durga:

right. jag gissar att du kände dig personligen träffad och ber i så fall om ursäkt för det, men eftersom jag har uppfattat dig som en ganska skötsam och ordentlig person här på forumet så kan jag intyga att jag inte tror att du pysslar med droger och annat ofog. Tumme upp

Ja, det stämmer. Du såg igenom mig, och ja... Jag kände mig träffad. Du är förlåten Glad

Det stämmer också att jag är en väldigt skötsam person, och pysslar inte med droger. Så där har du också helt rätt Tumme upp

Och även jag ber om ursäkt, jag menade inte att låta otrevlig eller så Glad

Och efter att ha läst din förklaring, så ja... Då klarnade det. Tack för det Tumme upp


   
SvaraCitera