Aviseringar
Rensa alla

Vad är frihet?


Ämnesstartare

Människor pratar mycket om frihet, finns det olika sätt att mena med frihet? Vad är frihet egentligen?


   
Citera
24/7
 24/7

Varför gör du så mycket trådar?


   
SvaraCitera

" "Frihet" är meningslöst. Det finns alltid restriktioner, fysiska som psykiska. Om du inte tror mig, försök äta en radiosignal."      


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

" "Frihet" är meningslöst. Det finns alltid restriktioner, fysiska som psykiska. Om du inte tror mig, försök äta en radiosignal."      

åt det till frukost


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

24/7:

Varför gör du så mycket trådar?

Därför att jag testar um, och då måste man försöka göra trådar och se vad som händer. Jag tänkte först göra en frågetråd, men det blev ist en snacktråd Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

" "Frihet" är meningslöst. Det finns alltid restriktioner, fysiska som psykiska. Om du inte tror mig, försök äta en radiosignal."      

Fast jag frågade inte är vi fria eller inte, utan vad det är vi menar när vi pratar om frihet. 


   
SvaraCitera

kulturmarxisten:
Fast jag frågade inte är vi fria eller inte, utan vad det är vi menar när vi pratar om frihet. 

Restriktioner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det här var en djup bra fråga, men jag passar på att låna din tråd till min egen fråga.

har ostar känslor?

Cheese.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brat brat stek stek:

det här var en djup bra fråga, men jag passar på att låna din tråd till min egen fråga.

har ostar känslor?

Cheese.gif

bra fråga 


   
SvaraCitera