Aviseringar
Rensa alla

Vad är godast?


Ämnesstartare

Fingerprints: Ris

Gott


   
SvaraCitera
KSENIA

RIS ÄR _GODAST_ MEN NYTTIGAST......... KÖP NYTTIGT RIS, TYP RÅRIS KAMSKE. BULGUR OCH COUSCOUS ÄR OK OCKSÅ RENT SMAKMÄSSIGT, MEN MATVETE OCH QUINOA UUUUHUHUHU


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ris


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ris & quinoa. Det är gluten i couscous. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ris är godast


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: couscous.

samt matvete och bulgur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bulgur & quinoa, kan ej välja... brukar blanda dem 2 & stekt tomat, paprika + olivolja, chiliflingor & salt (y) fast äter nästintill aldrig bulgur... & har hittills bara hittat dyr quinoa så spar på paketet................. men det är jag dt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

omg ofta de flesta undvek att rösta på bulgur & quinoa Shockerad 
är från Mellanöstern & fattar ej grejen med ris. de enda grejerna jag fattar med ris är 2 saker:
4.jpg&
l.jpg

och en gång om året passar risgröt men knappt fler gånger än så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ris är iaf godast 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

matvete och mathavre är bra pga kan köpas svenskt Party Fast viktigast är att det är ekologiskt. Världen kommer gå under om vi inte slutar bespruta och äta så mycket kött, varför fattar ingen det?? Gråter förlåt för OT, men det här är så jävla viktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:
matvete och mathavre är bra pga kan köpas svenskt Party Fast viktigast är att det är ekologiskt. Världen kommer gå under om vi inte slutar bespruta och äta så mycket kött, varför fattar ingen det?? Gråter förlåt för OT, men det här är så jävla viktigt.

Bell:
matvete och mathavre är bra pga kan köpas svenskt Party Fast viktigast är att det är ekologiskt. Världen kommer gå under om vi inte slutar bespruta och äta så mycket kött, varför fattar ingen det?? Gråter förlåt för OT, men det här är så jävla viktigt.

Ingen tar mitt kött! 


   
SvaraCitera

Fingerprints: Ris

fast egentligen beror det ju helt på vad man ska ha det till

lite som att säga "är ketchup eller sylt godast????"
jadu till pannkakor vill jag ej ha ketchup, och på hamburgaren vill jag ej ha sylt.-.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

fast egentligen beror det ju helt på vad man ska ha det till

lite som att säga "är ketchup eller sylt godast????"
jadu till pannkakor vill jag ej ha ketchup, och på hamburgaren vill jag ej ha sylt.-.....

fast nu var det mer generellt och vad som är bäst för magen. Men ser din poäng. 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Reeeetooo:

Ingen tar mitt kött! 

Egoistiskt Icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

Egoistiskt Icke!

Jag är dansk hallå försörjer hela norden med kött låt mig Blink


   
SvaraCitera