Aviseringar
Rensa alla

vad är grejjen med string?


vissa tycker det är fult


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förlåt. Jag måste vara en jävligt skum kille, för jag tycker inte trosor är särskilt hett, spännande eller sexigt alls. Snarare tvärtom. Det kan vara lite skabbigt faktiskt, tjejer blir våta ibland, svettiga och ett par trosor som suttit på en hel dag är inte alltid så fräscha. [tard]

Och med risk för att verka ännu mer korkad så tror jag de flesta killar tycker som jag. [censur]

Det är klart att jag inte har något emot om en tjej bara har trosor på sig, men det har inget med trosorna att göra, utan att tjejen är lättklädd. Ännu bättre är det ju om hon inte har trosor på sig alls, helst helt naken såklart.

Jag tror underkläder och kläder överhuvudtaget är något som tjejer är experter på att hänga upp sig på. Ni inser aldrig att det är er, era kroppar, som vi killar tänder på, inte era kläder. Det finns säkert en och annan kille som gillar att leka med tjejers trosor, men de flesta av oss föredrar att leka med det som brukar finnas i trosorna...


   
SvaraCitera

fridaae:

varför gillar alla killar string

[no-no][no-no]Jag vill ha rumpan bar[y]


   
SvaraCitera

Mitt ex hade vanliga trosor.

Hon hade aldrig string eller hotpants. Det sög.
Det är hett att se ett nice ass i nice underkläder!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

String är obehagligt och gör ont [sad] Har testat att använda, men går ej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ibland har jag kalsonger på mig [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bl0cket:

String är obehagligt och gör ont [sad]

Det är inte meningen att den ska tryckas upp.


   
SvaraCitera

Det ser hemskt ut. Till för alla som är kinkiga och inte vill att kanter ska synas.


   
SvaraCitera

fridaae:

varför gillar alla killar string?

jag gillar inte när min tjej har string 🙁 så fult o så avtändande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

herr_nilsson:

Jag tror underkläder och kläder överhuvudtaget är något som tjejer är experter på att hänga upp sig på. Ni inser aldrig att det är er, era kroppar, som vi killar tänder på, inte era kläder. Det finns säkert en och annan kille som gillar att leka med tjejers trosor, men de flesta av oss föredrar att leka med det som brukar finnas i trosorna...

Good point![y]


   
SvaraCitera
Vision

För att det är så mycket skönare än hotpants ect. Andra trosor åker bara in i rumpan och är allmänt jobbigt. Med string känns det som om man inte har några trosor på sig alls liksom. [y]


   
SvaraCitera
Exner

Det visar mer av en redan tilltalande kroppsdel, det är ofta smickrande, om man har breda höfter och är sexigt, eftersom tösen har valt något avslöjande.

Sagitta:

Det ser hemskt ut. Till för alla som är kinkiga och inte vill att kanter ska synas.

Quite so?

[mad]


   
SvaraCitera

man tar på sig det man tycker är skönt och skiter i vad andra tycker, ingen ska väl se vad du har under förutom den du ev. ska ligga med. och då ska ju någon form av trosa ändå av så big deal?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

String är för bodybuilders :c hotpants däremot [surprised][surprised] [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Boxer[love][y]


   
SvaraCitera