Aviseringar
Rensa alla

Vad är gugges åsikt om dig? =)


Ämnesstartare

här med.


   
SvaraCitera

tel me


   
SvaraCitera
Lounge

töll me öböt it


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SÅ GÅR HAN OFFLINE[cry]trodde svar skulle börja komma redan nu, att han typ höll på att skriva dom[sad]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

HEI GUGGGGGGG

hei höna!! gillar dig. tycker du är gullig och rolig och verkar va lite sådär allmänt oseriös och happy go lucky på ett gulligt sätt. dessutom så är du fantastiskt cool och jag gillar din stil.

ainos:

hej sonja! tror inte vi pratat så mycket men du verkar trevlig och snäll. känns som att du är en sån som är väldigt ordentlig och duktig irl, men har mycket busighet att leva ut vilket är varför du alltid pratar om snoppar och fnissar i tinychat.

passaro:

Tja

tjatja passy,tycker du verkar vara en rolig och go gille. svårt att förklara hur, men känns som att du typ försöker vara lite seriös och cynisk och sådär, men så blir det bara roligt, vilket inte är något dåligt utan bara rätt gulligt.

kook:

ja

hej! : D känns som att det var väldigt länge sedan vi hade kontakt, och som att jag inte riktigt har sett så mycket av dig de senaste åren, vilket är lite synd. men tycker att du är väldigt bra och genomfin och hoppas att har det bra nu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kör på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

känns som att du är en sån som är väldigt ordentlig och duktig irl, men har mycket busighet att leva ut vilket är varför du alltid pratar om snoppar och fnissar i tinychat.

Du greppar mig asbra! Duktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är detta ett test eller


   
SvaraCitera
kook
 kook

[love][love][love][love][love] gugge


   
SvaraCitera
höna

Nintendos BFF:

hei höna!! gillar dig. tycker du är gullig och rolig och verkar va lite sådär allmänt oseriös och happy go lucky på ett gulligt sätt. dessutom så är du fantastiskt cool och jag gillar din stil.

du kan va cool +_+ tack!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hit meej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

YOOO

yoyo timis. tror inte att vi någonsin pratat så mycket med varandra så kanske lite svårt att ha en uppfattning. men får känslan av att du verkar vara en ganska stark människa som klarat dig igenom mycket. och att du kanske bär på mer osäkerhet inom dig än vad du visar utåt, eller iaf gjorde. men jag tycker att du verkar vara en mycket bra, vacker och omtyckbar person, av det jag sett av dig att döma i alla fall. ha det bra =>

S3ON:

Mjo, har du någon?

mnjae, du är nog aldeles för anonym för att kunna ha en åsikt om egentligen. men den enda uppfattningen jag har av dig är att du verkar lite ensam och kanske har svårt att hitta en plats i livet eller nåt. men vet inte, ba en känsla.

amsi:

kjkclad

HEJ AMSI:D finns inte så mycket att säga, du är rolig, söt och verkar allmänt cool och tuffig för din ålder, gillar dig =>

qazedctgb:

tja

hej qaz! länge sen vi sågs, det är lite tråkig för du är söt och rolig, puss?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tro inte att jag glömt bort er, tar ba så lång tid att komma på vad man ska skriva om alla[blush] allas tur kommer förr eller senare!


   
SvaraCitera