Aviseringar
Rensa alla

vad är kärlek?


Ämnesstartare

De där grönbruna ögonen som kunde förtrolla mig, kunde få mig att känna mig värdefull, älskad. Aldrig har jag känt den känslan när du ömt lägger din hand på min panna, och börjar smeka mitt hår. När du säger att du skulle offra allt bara för att aldrig förlora mig.
Alla gånger jag vet att jag har svikit dig, och lämnat dig ensam mitt i natten, viskar du i mitt öra att alla gör vi misstag. Varför ser jag aldrig dig ta ett felsteg, älskling?
Jag vaknade en natt, av att du ringde mig berusad. Du ringer mig mitt i natten för att säga dom fyra finaste orden jag vet. Jag älskar dig, Amanda. Jag svarar tillbaka att jag önskade att han låg på kudden näst intill mig, höll om mig och viskade betydelsefulla ord till mig. Han lade på. Och en timma efter vaknar jag av att hans nyckel vrider om i dörrlåset, några sekunder senare är jag i min favoritfamn, där jag hör hemma. Föralltid.

vad är kärlek för er, berätta!


   
Citera

What is love


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

backseat - staygold


   
SvaraCitera

Kärlek för mig är just nu när ett "[love]" kan få kinderna att hetta och magen att kittlas.. [blush]


   
SvaraCitera

Något fint.


   
SvaraCitera

kärlek är som ett varigt öppet sår med en skärande smärta som bara strålar ut genom kroppen så fort man tänker på det.

[sad]


   
SvaraCitera

OF 5:

kärlek är som ett varigt öppet sår med en skärande smärta som bara strålar ut genom kroppen så fort man tänker på det.

[sad]

[sad]
Du verkar så ledsen jämt. Kram!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Manligt könsorgan spetsat hårt i torr kvinnligt könsorgan.


   
SvaraCitera

amandaa7:

De där grönbruna ögonen som kunde förtrolla mig

[tired][cry][mad][cry][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]

amandaa7:

vad är kärlek för er, berätta!

[blush] får ont i hjärtat när jag ser något vackert eller hör om något vackert, tror dte lite av kärlek för mig


   
SvaraCitera

isola:

Du verkar så ledsen jämt. Kram!

är det också [n]

inte mycket att göra åt det härdar om inte annat.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

OF 5:

är det också [n]

Jobbar med det?


   
SvaraCitera

OF 5:

är det också

[cry][love][love][love] *giver kindpuss ti of 5*


   
SvaraCitera

isola:

Jobbar med det?

ja men inget funkar

dtberorpå:

*giver kindpuss ti of 5*

[blush]


   
SvaraCitera

Kärlek är när man får ta tjejen i tvåan[smile]


   
SvaraCitera