Aviseringar
Rensa alla

Vad är kärlek och sånt till för?


haroldlowe12:

jag vet väl hur mitt liv ungefär kommer att se ut!

Knappast. [zzz] Sluta vara så negativ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Knappast. [zzz] Sluta vara så negativ...

Ok, vi får väl se hur det går.. Om man har tur så kanske... xD


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Ok, vi får väl se hur det går.. Om man har tur så kanske... xD

"Den som lever får se."
Om tjugo år så har du samlat på dig mer livserfarenhet och fått känna på kärleken och då kommer du blicka tillbaka på den här tiden och skratta! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

"Den som lever får se."
Om tjugo år så har du samlat på dig mer livserfarenhet och fått känna på kärleken och då kommer du blicka tillbaka på den här tiden och skratta! [wink]

Jasså, kanske det. Man får hoppas...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

egentligen, vrf är det så jobbigt att leva utan kärlek? har funderat på det. Har man bara viljan borde det ju gå!


   
SvaraCitera

Det går över [crazy]


   
SvaraCitera

Kärleken föddes för min skull.


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

egentligen, vrf är det så jobbigt att leva utan kärlek? har funderat på det. Har man bara viljan borde det ju gå!

Man kan leva utan kärlek men finns det någon kvalité på det livet? Nej. En del saknas ju. Den största delen.


   
SvaraCitera

är det någon som är underaktiverad här eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och sen..

För det första så har jag inga tjejkompisar.. Pratar ju med nån i samma ålder från bussen typ.. Men hon har redan en, och har skithöga krav på utséende...

För det andra: så är jag jävligt blyg av mig för att träffa nya kompisar så.... Man kan ju leva ensam, utan kärlek, allt går ju inget är omöjligt! XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Man kan leva utan kärlek men finns det någon kvalité på det livet? Nej. En del saknas ju. Den största delen.

Mitt liv är inget Kvalitéts liv.. Det är ett simpelt liv som inte kommer att innehålla kärlek, vad jag tror..


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

För det första så har jag inga tjejkompisar.. Pratar ju med nån i samma ålder från bussen typ.. Men hon har redan en, och har skithöga krav på utséende...

Världen är full med människor bara för att du inte går ihop med en så betyder det inte att det inte finns fler människor därute...

haroldlowe12:

För det andra: så är jag jävligt blyg av mig för att träffa nya kompisar så.... Man kan ju leva ensam, utan kärlek, allt går ju inget är omöjligt! XD

Blyg, hur menar du då? Att du inte pratar/har något att säga?
Ja, ingenting är omöjligt men är det det livet du vill leva? Knappast... Jag tänker inte hålla på och försöka övertyga dig om att du inte kommer leva ensam utan säger istället såhär - jobba med dig själv istället innan du möter någon annan. Du säger ju själv att du är blyg, jobba med det och lägg sökandet efter kärleken på hyllan istället.

Jobba med dig själv - Lev livet - Leta efter bra vänner - Kärleken kommer automatiskt till dig.


   
SvaraCitera

för att det är bra om man inte hatar varandra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Jobba med dig själv - Lev livet - Leta efter bra vänner - Kärleken kommer automatiskt till dig.

Vänner kan man söka, Men det sista kan man skippa!


   
SvaraCitera

haroldlowe12:

Vänner kan man söka, Men det sista kan man skippa!

[zzz]

Du tar ju inte ens åt dig av vad jag skriver så jag skiter i det här nu. Sluta upp som en bitter gammal gubbe om du nu vill det. Du väljer själv och du har tydligen redan valt det negativa. [confused]


   
SvaraCitera