Aviseringar
Rensa alla

vad är kärlek?


baby dont hurt me


   
SvaraCitera

Sonny:
kärlek finns ikke

Jo, det finns. Du kanske inte har vart kär, men det betyder inte att det inte finns överhuvudtaget. 


   
SvaraCitera

Emily3471240:

Jo, det finns. Du kanske inte har vart kär, men det betyder inte att det inte finns överhuvudtaget. 

vad snackar du för goja? det finns ingen "magisk känsla etc". det är ren kåthet. sen kan man tycka om nån efter ett tag, men det är knappast som på film.


   
SvaraCitera

herr.göransson:

vad snackar du för goja? det finns ingen "magisk känsla etc". det är ren kåthet. sen kan man tycka om nån efter ett tag, men det är knappast som på film.

Ta inte illa upp, men uppenbarligen vet du inte särskilt mycket om ämnet. Kåthet och kärlek är långt ifrån samma sak. Och kärlek kanske inte alltid är som på film, men det är fortfarande kärlek?


   
SvaraCitera

Emily3471240:

Ta inte illa upp, men uppenbarligen vet du inte särskilt mycket om ämnet. Kåthet och kärlek är långt ifrån samma sak. Och kärlek kanske inte alltid är som på film, men det är fortfarande kärlek?

nä det är precis samma sak


   
SvaraCitera

Emily3471240:

Ta inte illa upp, men uppenbarligen vet du inte särskilt mycket om ämnet. Kåthet och kärlek är långt ifrån samma sak. Och kärlek kanske inte alltid är som på film, men det är fortfarande kärlek?

det är vad du inbillar dig. kärlek finns bara på film.


   
SvaraCitera

ditt bästa jag:

nä det är precis samma sak

Alltså är du seriös? Orkar i alla fall inte ta denna diskussionen med personer som er, så hejdå - ha en fortsatt trevlig dag.
Över: Snälla, lär dig något om ämnet innan du försöker argumentera om det.


   
SvaraCitera

Emily3471240:

Alltså är du seriös? Orkar i alla fall inte ta denna diskussionen med personer som er, så hejdå - ha en fortsatt trevlig dag.

ja 100% 

dsm


   
SvaraCitera

Kärlek är när man har något att älska, kärlek kan vara inom familjen, partnerskap, vänner m.m.
Är du inte redo för att ha sex så ska du inte heller ha sex. Det spelar ingen roll hur gammal man är första gången man har sex, är man inte redo så är man det inte. Oroa dig inte heller för kärleken, kärleken kommer när du känner dig redo. 
Man får dock (tyvärr) vara medveten om att man faktiskt kan bli sviken.


   
SvaraCitera

Jossapelsin:
Kärlek är när man har något att älska, kärlek kan vara inom familjen, partnerskap, vänner m.m.
Är du inte redo för att ha sex så ska du inte heller ha sex. Det spelar ingen roll hur gammal man är första gången man har sex, är man inte redo så är man det inte. Oroa dig inte heller för kärleken, kärleken kommer när du känner dig redo. 
Man får dock (tyvärr) vara medveten om att man faktiskt kan bli sviken.

min-forsta-prinsessbok-2-snovit.jpg


   
SvaraCitera

Vad är kärlek?! Bebis skada mig inte...skada mig inte....mera

sicilianmind:
baby dont hurt me

Fan du hann föreLedsen fast min var nog liiite lite roligare tror jag.


   
SvaraCitera

Kärlek är kemi ^^ 


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Stekaren:
Vad är kärlek?! Bebis skada mig inte...skada mig inte....mera
Fan du hann föreLedsen fast min var nog liiite lite roligare tror jag.

ok vi säger så

herr.göransson:

min-forsta-prinsessbok-2-snovit.jpg

HAHAHAHAHAHHAHAHAHjärtaHjärta


   
SvaraCitera