Aviseringar
Rensa alla

Vad är macho och vad tycker ni om det?


Istechetvåpunktnoll: Nej, men arketypen av "macho" måste ju vara hans kokbok:

Macho är inte direkt det första ord som dyker upp i mitt huvud, men det beror väl på hur man ser på ordet,
är rätt fascinerad över att folk i allmänhet kan ha överseende med hans skitnödiga utstrålning och yankeetrash-åsikter nog för att lyssna på hans musik (mig själv inkluderat), var nog det jag ville säga


   
SvaraCitera

Morgonstjärna: är rätt fascinerad över att folk i allmänhet kan ha överseende med hans skitnödiga utstrålning och yankeetrash-åsikter nog för att lyssna på hans musik (mig själv inkluderat), var nog det jag ville säga

Aj ja, du har rätt om det. 


   
SvaraCitera

Vet inte, jag är för gammal för sånt.


   
SvaraCitera

Googla Putin så vet du xD


   
SvaraCitera

Gamlefarbror Pastill: kan väl sammanfattas som normen att implicit hot om våld är en ok kommunikationskanal för män i normala sociala situationer

Är nog en bra sammanfattning, ja. Även att man har ett osunt behov av att hävda sig själv, särskilt i egenskap av eller relation till sitt kön och de föreställningar som är knutna till det, eller vad man nu ska säga...


   
SvaraCitera

maxresdefault.jpg


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

dinkompis:

1239704331_gina-carano.gif

Bara jag som tycker hon är sjukt obehaglig? Klickade bort från moderator-tråden för att slippa och sen möts jag av samma här! 


   
SvaraCitera

183990028.jpg


   
SvaraCitera

article-0-01672E34000004B0-465_468x560.j


   
SvaraCitera

tumblr_makq1omSBP1ql2yy5o1_500.jpg


   
SvaraCitera

du är macho och jag gillar dig = )


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

ekivok ekvilibrist:

Är nog en bra sammanfattning, ja. Även att man har ett osunt behov av att hävda sig själv, särskilt i egenskap av eller relation till sitt kön och de föreställningar som är knutna till det, eller vad man nu ska säga...

ja


   
SvaraCitera
Exner
Ämnesstartare

ply:
du är macho och jag gillar dig = )

På vilket sätt är jag macho?
Tack. = )


   
SvaraCitera