Aviseringar
Rensa alla

Vad är mitt probelm?


Jaa jag vet inte var ja ska börja men.. det är så här att ja alltid har varit väldigt självständig å då ja kom i tonåren å puberteten var ja inte sån att jag som alla andra började sminka mej springa efter killar å sökte ständigt efter uppmärksamhet, nej snarare tvärtom. Jag har egentligen aldrig haft en killkompis eller pojkvän, ja har inga problme att prata me killar eller så.. det är det att jag aldrig haft behov att göra det.. eller aldrig riktit vågat göra det. Jag är ganska blyg å såå.
Ja hursom helst så är det lite liknande ennu, fast jag har ganska mycket kompisar nuu och såå. Jag ser bra ut. Nu är de så att jag är otroligt kär i en kille som går i min skola. Men ja vet fan inte hur ja ska få kontakt me honom:S jag VÅGAR helt enkelt inte, eftersom ja inte egentligen har haft nån sån relation eller kontakt förr med kilalr så vet ja inte hur ja ska bete mej å säga. och jag år SÅ rädd att dom ska tycka ja e konstig som nu mittiallt börjar prata med dem. jag har också en storebror som e 2 år äldre än mej, å Han är skitsnygg, alla tjejer här i stan tycker det typ. å det är som om jag hamnar i skymundan av honom, man märker inte mej, det är bara han som syns jag är helt osynlig å ointressant tydligen...Jag fattar inte vad som är probelemet varför ingen tar kontakt med mej heller, för jag SER bra ut, är det så att jag skrämmer bort dem och verkar som om ja inte vill prata med dem? ja vet fan inte längre:S
Förlåt att de blev långt hoppas nån orkar läsa <3


   
Citera

Panini:

för jag SER bra ut

pics?[smile]

Panini:

tycka ja e konstig som nu mittiallt börjar prata med dem.

Det är skitsvårt med sånt där, jag vet precis hur du menar. Har man varit med en grupp människor ganska länge så skapas något sorts personlighetsmönster. Det är precis som du säger att det nog skulle bli konstigt om man helt plötsligt börjar ta kontakt. Jag lider av exakt samma problem typ. vad ska folk tycka och tänka när jag gör det och det helt pltsligt, det har jag ju inte gjort förut osv[shake]


   
SvaraCitera

Alltså. Jag tror inte du får killar för att du inte kan styckesindela.
Det handlade om det va?


   
SvaraCitera

--> Hell_man

Jaaa! Jag vet fan inte va ja ska göra 🙁 tur då ja inte e ensam me mitt problem iaf[y]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Alltså. Jag tror inte du får killar för att du inte kan styckesindela.
Det handlade om det va?

Jaa du har absolut helt rätt 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ditt största problem är styckeindelning.


   
SvaraCitera

Panini:

Jaa du har absolut helt rätt 😛

Ja, jag hade blivit rädd för dig om jag vetat det här innan.


   
SvaraCitera

Panini:

Jaaa! Jag vet fan inte va ja ska göra 🙁 tur då ja inte e ensam me mitt problem iaf[y]

Det som är drygt att det känns som att det inte går att göra så mycket åt det. Jag drabbades av samma sak i grundskolan och det har varit ungefär samma sak nu på gymnasiet. Folk har sina invanda roller och går efter sina mönster. Och man vågar liksom inte ändra på sig, fast att det är just man vill. [sad]


   
SvaraCitera

Hell_man:

Det som är drygt att det känns som att det inte går att göra så mycket åt det. Jag drabbades av samma sak i grundskolan och det har varit ungefär samma sak nu på gymnasiet. Folk har sina invanda roller och går efter sina mönster. Och man vågar liksom inte ändra på sig, fast att det är just man vill.

Jaa! Vi verkar vara själsfränden du å jag 😛
För mej har det i princip alltid varit på samma sätt, å hur mycket ja än skulle vela ändra på det så går de inte 🙁 eller kanske det går men huur ska man göra?


   
SvaraCitera

Panini:

🙁 eller kanske det går men huur ska man göra?

vet inte[cry] alltså man tänker ju alltid att man ska skita i alla andra, men det känns som att det inte går i det här läget[crazy] alltså det är inte så att man spelar någon annan och inte är sig själv, men man haha jag vet inte, det är svårt att förklara, men du verkar ju veta precis hur det är[smile]


   
SvaraCitera

Panini:

för jag SER bra ut

Det är inte utseendet som lär känna människor, det är din personlighet, börja prata är det bästa.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Ja, jag hade blivit rädd för dig om jag vetat det här innan.

precis vad jag behöver, ennu fler som är rädda för mej :p 😉


   
SvaraCitera

chipz:

Det är inte utseendet som lär känna människor, det är din personlighet, börja prata är det bästa.

Nej det vet jag vel, jag bara sade. Och jag pratar nog, inte är ja sån som bara sitter tyst hela tiden:P Men jag är ganska blyg så ja går inte bara fram å pratar med folk, men ifall nån börjar prata me mej hänger ja såklart på:P


   
SvaraCitera

Hell_man:

det är svårt att förklara, men du verkar ju veta precis hur det är

Jaa:S ja vet precis hur du menar 🙂


   
SvaraCitera

Panini:

Jaa:S ja vet precis hur du menar 🙂

[smile][blush]


   
SvaraCitera