Aviseringar
Rensa alla

Vad är mitt problem?!?!?!


Ämnesstartare

Skrattar lite nu 😛

lilasmet:

det är du som måste visa vad du vill ha om du ska få det du vill ha

Får nog försöka visa det bättre i framtiden! Men jag vill alltid att killen ska ta initiativ och vara dominant eftersom jag själv är rätt dominant. Det värsta jag vet är att känna mig som mannen i en relation 😛

lilasmet:

kärlek uppstår kanske inte direkt. (som det varit i mitt nuvarande förhållande) det tar tid att växa fram, det behöver inte vara ögonblickskärlek liksom..

Jag har alltid gått efter ögonblickskärlek. Kul att det funkade för dig med kärleken som växte fram, men jag har testat och det kändes bara fel så fort vi närmade oss varandra.

Haha, jag har haft killar som sagt "jag älskar dig" efter tre dagar. Ett tips till alla killar som läser detta, säg inte "jag älskar dig" bara för att få något ni är ute efter. It will be better left unsaid 🙂


   
SvaraCitera

Elmas:

Får nog försöka visa det bättre i framtiden! Men jag vill alltid att killen ska ta initiativ och vara dominant eftersom jag själv är rätt dominant. Det värsta jag vet är att känna mig som mannen i en relation 😛

man får be om det, så vet han vad han ska göra sen[wink]

Elmas:

Jag har alltid gått efter ögonblickskärlek.

man kan inte göra det, kärlek är inte alltid stormande.

Elmas:

Haha, jag har haft killar som sagt "jag älskar dig" efter tre dagar.

oh fyfan! jag förstår dig.. då blir man rädd...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diabolus:

Ye and that really means that they are hitting on you. You talk about a serious relationship and give those examples about guys who are partydrunk... I bet a drunk guy who is on his way to a party really wants a serious relationship!

Men är du HELT blåst eller? Jag sa: "..och det är rätt mycket folk ute då som t.ex. samlas eller är på väg till någon fest osv. Sedan är det många killar som kör förbi på gatorna.."

Då menar jag självklart att killarna i bilarna flörtat med mig. De saktar in, vevar ner rutan, kallar osv! Vad annars?

Och måste alla som är i stan på kvällarna vara fulla eller?! Vissa går på restauranger, till biografer, sätter sig på cafén, bara är ute och snackar osv. Och alla som ska på fest dricker inte innan..

Kul att jag kunde lära dig något nytt! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

oh fyfan! jag förstår dig.. då blir man rädd...

Verkligen! Brukar först skratta, sedan förklara hur det ligger till och sist lägga ner hela grejjen.. 😛


   
SvaraCitera

Elmas:

Verkligen! Brukar först skratta, sedan förklara hur det ligger till och sist lägga ner hela grejjen.. 😛

japp, men försök ta lärdom av det som hänt tidigare så det inte upprepas igen.. [smile]


   
SvaraCitera

Elmas:

Då menar jag självklart att killarna i bilarna flörtat med mig. De saktar in, vevar ner rutan, kallar osv! Vad annars?

So you are wearing that slutty clothes? rofl!

I can't see your problem if your life is as your fantasy bubble is explaining it. I rather explain your problem like this; You want more attention than you actually get. But hey, just don't imagine and make up stuff. I bet there was a nice girl walking just behind you when the guys "waved" and "slowed in".[bigcheers]

Elmas:

Och alla som ska på fest dricker inte innan..

What kind of Amish or Mormon village do you live in? lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diabolus:

So you are wearing that slutty clothes? rofl!

No, but I'm wearing my beautiful face 😉

Fortfarande lika blåst..


   
SvaraCitera

Elmas:

No, but I'm wearing my beautiful face 😉

In your fantasy bubble[wink]

Elmas:

Fortfarande lika blåst..

Go get the boys.. the probably want ya! *not*


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera