Aviseringar
Rensa alla

Vad är nyttan i kärlek?


Ämnesstartare

Känns det inte väldigt onyttigt med kärlek? Är kärlek som är nyttig kärlek ens? Rodnar


   
Citera
Ämnesstartare

wesolych swiat szczesliwego nowego roku


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte om de är äkta kärlek ! 😉 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kärlek är väl trevligt.


   
SvaraCitera
Etanol

Gillar inte kärlek, eller känslor. Fyfan. Tror vi alla hade mått bättre om vi vart helt känslolösa.Tumme ned


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Etanol:
Gillar inte kärlek, eller känslor. Fyfan. Tror vi allaarrow-10x10.png hade mått bättre om vi vart helt känslolösa.Tumme ned

Världen hade vart ett ännu större helvete då kan jag säga 😛 


   
SvaraCitera
Etanol

Aaron:

Världen hade vart ett ännu större helvete då kan jag säga 😛 

Utveckla?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Etanol:

Utveckla?

Om människan hade levt efter att va helt känslolös så hade även vårt samhälle vart det också.   Där ingen omtanke eller kärlek fick existera skulle leva i en polisstat. Vi skulle blir som robotar och själlösa  samt icke mänskliga 🙂  


   
SvaraCitera
Etanol

Aaron:

Om människan hade levt efter att va helt känslolös så hade även vårt samhälle vart det också.   Där ingen omtanke eller kärlek fick existera skulle leva i en polisstat. Vi skulle blir som robotar och själlösa  samt icke mänskliga 🙂  

Det låter hemtrevligt och mysigt Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Etanol:

Det låter hemtrevligt ocharrow-10x10.png mysigt Hjärta

Näh lika trevligt som en grå och deprimerande  tung trist höstdag med iskall fuktig luft 


   
SvaraCitera
Etanol

Aaron:

Näh lika trevligt som en grå och deprimerande  tung trist höstdag med iskall fuktig luft 

Fast du känner inga känslor, och därför stör inte det fittiga vädret dig


   
SvaraCitera

det är nyttigt med fysisk närhet, det får man om man inte är olyckligt kär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Etanol:

Fast du känner inga känslor, ocharrow-10x10.png därför stör inte det fittiga vädret dig

Jag har valt att inte känna vissa känslor eller få fram dom ,har en on/off knapp ^^ 


   
SvaraCitera
Etanol

Aaron:

Jag har valt att inte känna vissa känslor eller få fram dom ,har en on/off knapp ^^ 

Jag har så många i mig så jag har stängt av helt. Därför jag hatar dem.


   
SvaraCitera
Draug

massa nyttigheter säkert, Har bara haft flytet att erfara det dåliga det kan medfölja.


   
SvaraCitera