Aviseringar
Rensa alla

Vad är och inte...?


HAHA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enrosahelikopter:

[chocked]

Vill du byta plats med den eller?[wink][wink][wink]

Melly:

bilder

har gjort alla[cool]


   
SvaraCitera

när nån säger sex så tar jag det som vaginalt. annars säger man oralsex & analsex, det är såklart oxå sex. men när man säger just ordet sex så är det vaginalt man menar, annars säger man de andra tex "vi hade sex" elr "vi hade oralsex".
så är det iaf för mig [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLCD:

Penetration

så om ngn trycker in kuken i en oskulds fitta och sedan drar ut den efter några sekunder, är hon fortfarande oskuld?

Fridaah:

men när man säger just ordet sex så är det vaginalt man menar, annars säger man de andra tex "vi hade sex" elr "vi hade oralsex".
så är det iaf för mig

inte för mig & några av mina vänner
men vi talar mest vuxen språk


   
SvaraCitera
blum
 blum

komplicerad:

men vi talar mest vuxen språk

hahah wtf

komplicerad:

så om ngn trycker in kuken i en oskulds fitta och sedan drar ut den efter några sekunder, är hon fortfarande oskuld?

trycker man in kuken i en fitta har man penetrerat den, han sa inget om hur länge.. eller något om oskuld/inte oskuld heller för den delen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

trycker man in kuken i en fitta har man penetrerat den, han sa inget om hur länge..

oh okej, ty


   
SvaraCitera

Allt som är "över" petting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

har gjort alla

[y] vill oxå ha en penis [sad]
skulle trä på jättemånga donutar och sen får min mulliga jänta gnaga sig in till slickepinnen[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melly:

[y] vill oxå ha en penis [sad]
skulle trä på jättemånga donutar och sen får min mulliga jänta gnaga sig in till slickepinnen[crazy]

har du inte en då? står iaf att du har[shake]
shit vilken bra ide, du kan ju göra den ändå, fast du får stå för gnagandet istället så står jag för slickepinnen[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

har du inte en då? står iaf att du har

Oj, tagit bort den nu [smile]

kebu12:

shit vilken bra ide, du kan ju göra den ändå, fast du får stå för gnagandet istället så står jag för slickepinnen

[blush] älskar donuts [crazy]
fast man kanske bara kan hänga en på din [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag bryr mig inte så mycket. Finner få tillfällen då en absolut definition känns nödvändig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melly:

Oj, tagit bort den nu [smile]

Gjorde det inte ont?[shake][censur][chocked]

Melly:

[blush] älskar donuts [crazy]
fast man kanske bara kan hänga en på din [n]

vem gör inte det[crazy]
jo men medans du tuggar i dej den så kan jag ju hänga på en ny[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

jo men medans du tuggar i dej den så kan jag ju hänga på en ny

[cute] [love]


   
SvaraCitera

Fridaah:

men när man säger just ordet sex så är det vaginalt man menar, annars säger man de andra tex "vi hade sex" elr "vi hade oralsex".

Håller med fulsständigt! Säger man sex antar jag att man menar vaginalt. Annars får man använda sig av sitt ordföråd i mitt umgänge och få mig att fatta vad för sex man menar. [cool]
Jupp. Jag är blond! [cute]


   
SvaraCitera

S3ON:

Ingen orgasm, inget sex!

tkr det var 1 dålig definition isf


   
SvaraCitera