Aviseringar
Rensa alla

Vad är porrskadad?


Ämnesstartare

Vad innebär det att vara porrskadad? Är det att man ser verkligheten genom porr och är det dåligt?

Tacksam för svar.


   
Citera
Ämnesstartare

Tycker det verkar vara en väldigt individuell definition. Då vissa anser att stöna, gilla analsex osv är porrskadat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är när man undrar när fan rörmokaren ska dra fram kuken när han fixar ens avlopp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att porrskadad är när man tror att det som är i porrfilmer är på riktigt.
Eller när man tror att "det är så det ska vara".
Nu kan det såklart vara på riktigt som det är på porrfilmer men som allt annat är det inte svart eller vitt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Nu kan det såklart vara på riktigt som det är på porrfilmer men som allt annat är det inte svart eller vitt.

Fast ändå lite tråkigt för alla dagens ungdomar som lär sig om sex ifrån porr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att man tror att tjejer har högklackat i sängen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Fast ändå lite tråkigt för alla dagens ungdomar som lär sig om sex ifrån porr.

Ja det lär ju bli lite knepigare i början.
Många kanske har dåligt självförtroende över sitt utseende också.

Budolicious:

Att man tror att tjejer har högklackat i sängen

Otroligt bra förklaring! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ett par högklackade tofflor med sidenband jag fick gratis från någonstans


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Har ett par högklackade tofflor med sidenband jag fick gratis från någonstans

Använder du dom tillsammans med en leopardfärgad morgonrock i siden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Använder du dom tillsammans med en leopardfärgad morgonrock i siden?

Nä men har gjoer någon gång till min röda sidenmorgonrock med blommor på [blush]
Fast de är inte så bekväma. Skulle vara rätt illa att råka trampa på en kattass med en stilettklack också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fråga Isola, hon är expert i ämnet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tru dat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Fråga Isola

Exakt vad jag tänkte [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni vet ingenting om att vara porrskadad, i alla fall inte särskilt mycket. Jag har sedan tolv års ålder onanerat dagligen till porr, det har fuckat upp mitt liv.

Dagligen sedan jag upptäckte att jag har en sexualitet har hjärnan matats med sexuell hyperstimulans som inte ens var i närheten av möjlig för 10-15 år sedan.

Ens sexualitet blir HELT bunden till det visuella, förutom rent fysiskt att själva kuken blir mer eller mindre okänslig då man till sist sitter där med dödsgrepp och runkar i 200km/h

Man lär sig att tröttna, man söker alltid efter nästa lite bättre video, hjärnan reagerar enbart på det visuella och blir dessutom så otroligt kräsen. Som sagt har det fuckat upp mig.

Innan nyligen har jag aldrig någonsin fått orgasm tillsammans med en partner trots att jag varit sexuellt aktiv sen 15, innan min flickvän jag har nu har jag haft 9 sexpartners och haft sex kanske 12ggr totalt, fanns inget i mig för sex förutom just det "nya"

Det gick inte att runka utan porr, mer sugen att kolla på porr än att runka, man behöver inte vara utbildad för att inse att det inte är särskilt friskt.

Detta ni har fått läsa nu är bara skrap på ytan, lurar man reptilhjärnan till att tro att den impregnerar dussintals kvinnor varje dag så finns det liksom ingen motivation till annat, allt som behöver göras är liksom redan gjort. [crazy]

Och om någon dum jävla fitta nu vill hävda att det inte alls skulle vara så, hur kan man mena att reptilhjärnan som har fungerat likadant i miljoner år ska vara förberedd på något som bara förekommit de senaste 50 åren (porr) och de senaste 10 åren (oändlig mängd porr ett klick bort) tänk på det.

Porr är sjukt skadligt, man vet inte vad som är bra när man är 12, porr är dessutom beroendeframkallande, hjärnan och kroppen lär sig att sex "är" bilder på en skärm, hjärnan är dessutom van med en enorm dos av detta, en regelbunden enorm dos. reptilhjärnan tror att man förökar sig liksom, klart det är evolutionärt korkat att sluta med det då.

Jag har sedan september krigat mot beroendet och jag börjar se ljuset i tunneln iaf, jag är mycket mer sexuell och självsäker numera, kan genomföra samlag samt se en poäng med det.

Väldigt mycket text nu och kanske lite ovanligt av mig att vara så här seriös men så får det vara, skulle behöva skriva flera meter text till för att förklara allt men det här är vad jag orkar skriva nu, vet inte ens om det finns intresse.

Det är inte kul att vara 15-16 och ha problem med potensen, inte få upp den ordentligt osv =) Nu vet ni.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nä men har gjoer någon gång till min röda sidenmorgonrock med blommor på [blush]

Porrmamma!

isola:

Fast de är inte så bekväma. Skulle vara rätt illa att råka trampa på en kattass med en stilettklack också.

Du får väl titta var du sätter fötterna.

Bridget Jones:

Det är inte kul att vara 15-16 och ha problem med potensen, inte få upp den ordentligt osv =) Nu vet ni

Aw [love]


   
SvaraCitera