Aviseringar
Rensa alla

Vad är porrskadad?


höna

jag tycker porrskadad är när man tror att sex är som i porren som visas på tv och dator. och de e ingen bra grej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

jag tycker porrskadad är när man tror att sex är som i porren som visas på tv och dator

Fast sex irl kan ju se lite ut som sex i porr.
Inte helt å men ah.. en del.
Ser inte vad som är så fel om man tänder på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bridget Jones:

Porr är sjukt skadligt

För barn ja...


   
SvaraCitera
höna

Zapetta:

Fast sex irl kan ju se lite ut som sex i porr.
Inte helt å men ah.. en del.
Ser inte vad som är så fel om man tänder på det.

haha ja kanske det, men vissa saker e ju bara sjuka. man får väl tända på vad man vill men man ska väl typ veta att det inte alltid sker så irl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fabregas:

För barn ja...

För hög konsumtion är farligt för alla av hankön. På samma sätt som droger är farliga i hög regelbunden konsumtion men inte nödvändigtvis är det om man endast brukar då och då.

Porr är väldigt lätt att bli beroende av, speciellt om man är barn och inte har någon annan bild av sex att luta sig mot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Fast sex irl kan ju se lite ut som sex i porr.
Inte helt å men ah.. en del.

"Making love" eller ha sex med en partner man gillar syns inte på porr. På porr handlar det bara om att få "jobbet" gjort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Porrmamma!

Hahah ja. Bara ciggen och ginflarran som fattas

Zapetta:

Du får väl titta var du sätter fötterna.

Mm måste ständigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

haha ja kanske det, men vissa saker e ju bara sjuka. man får väl tända på vad man vill men man ska väl typ veta att det inte alltid sker så irl

Ja fast mycket utav sex som förekommer irl är sjukt det med. Tex bajssex osv.

Anura:

"Making love" eller ha sex med en partner man gillar syns inte på porr. På porr handlar det bara om att få "jobbet" gjort.

Ja, porr är ju till för att använda som onanimaterial så inte så konstigt.

isola:

Hahah ja. Bara ciggen och ginflarran som fattas

[bigsmile][bigsmile]
Detta fick mig att brista ut i skratt!

isola:

Mm måste ständigt.

Aww, är hon en sån som springer runt vid fötterna eller är du bara paranoid?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Aww, är hon en sån som springer runt vid fötterna eller är du bara paranoid?

Hon är typ alltid bokstavligen en mm från mig. Sitter utanför toalettdörren och väntar och låter om jag tar för lång tid på mig. Nusse. Fick panik på det i början men nu är det bara mysigt.


   
SvaraCitera
höna

Zapetta:

Ja fast mycket utav sex som förekommer irl är sjukt det med. Tex bajssex osv.

men jag menar, att det finns mycket sex på tv som är ganska kvinnoförnedrande och sådär, om folk vill bajsa på varann får dom väl göra de[blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hon är typ alltid bokstavligen en mm från mig. Sitter utanför toalettdörren och väntar och låter om jag tar för lång tid på mig. Nusse. Fick panik på det i början men nu är det bara mysigt.

Awww vad nussigt! Vill också ha en sån katt. Hoppas på att Sally är sån (eventuellt blir) [cute]

höna:

men jag menar, att det finns mycket sex på tv som är ganska kvinnoförnedrande och sådär, om folk vill bajsa på varann får dom väl göra de[blush][blush]

Hm, som vad för sex? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Awww vad nussigt! Vill också ha en sån katt. Hoppas på att Sally är sån (eventuellt blir) [cute]

Ja. När ska hon komma? är hon vaccinerad, kastrerad och allt sådant så att ni slipper det nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja. När ska hon komma? är hon vaccinerad, kastrerad och allt sådant så att ni slipper det nu?

Hon kommer någon gång efter att vi flyttat in. Så ska vi ha henne på prov i ca 2 månader. Går allt bra under tiden så får hon stanna [love]

Ja allt sådant är fixat.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Det är när man undrar när fan rörmokaren ska dra fram kuken när han fixar ens avlopp.

Hahaha bra sagt, bra gjort.
Häver fram ditt inlägg här och nu.


   
SvaraCitera
höna

Zapetta:

Hm, som vad för sex?

det mesta, enligt mig. görs ofta ur männens perspektiv osv, kvinnorna är alltid små och jätteunga medans männen kan va gamla och grova. alla kvinnor ser likadana ut, osv. finns massor av dåligt i porrindustrin enligt mig. [crazy] 1 kuk i varje hål etc, tror inte det finns sådär jättemånga kvinnor som gillar sånt.


   
SvaraCitera