Aviseringar
Rensa alla

Vad är viktigare i livet, kärlek eller sex. [Poll]


Ämnesstartare

Jag skulle vilja veta vad ni antar är viktigare.

Kärleken tog slut och jag börjar fundera på att ta den vägen i livet där det består av att bara knulla tjejer och sedan så kanske det kommer kärlek men sedan slutar det och man nuppar runt tills man hittar en ny 'kärlek' tills det tar slut igen och samma process igen.

Eller borde jag ta den vägen att jag inte tar den vägen och att jag istället litar på att kärleken kommer och att jag behöver inte ha bråttom eller tänka att sex är det största och att jag behöver sex för att må bra.

Jag vet inte vad som är verklighet längre, allt jag ser efter min första kärlek tog slut är sex. Allt har med sex att göra och alla vill ha sex, kärlek finns där för att lura en tillfälligt tills verkligheten biter en i arslet.

Vad väger mest enligt er? Jag börjar tro att sex och ens bedrift verkligen är viktigare än kärleken, eftersom kärleken sårar mest än i slutet... istället lev ett stabilt liv med ens bedrifter fullt ut och ha kärlek av vänner och familj? Att ha en partner livet ut, verkar verkligen som en jävla myt.

Även ifall det finns par som har varit ihop 50-80 år så tror jag starkt att något stadie i relationen så har den ena eller andra blivit svikt, och då troligtvis pga bedrift/sex dylikt.

Hatar mitt liv atm.[cry] Och ja, jag är inte klok,vettig,smart,vis OSVOSV.


   
Citera
Ämnesstartare

Barbienele:

Kärlek (Du röstade på detta alternativ)

Hallååå daaah

Barbienele:

Även ifall det finns par som har varit ihop 50-80 år så tror jag starkt att något stadie i relationen så har den ena eller andra blivit svikt, och då troligtvis pga bedrift/sex dylikt.

beror ju på om man ser sexuella kontakter utanför förhållandet som svek eller ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

beror ju på om man ser sexuella kontakter utanför förhållandet som svek eller ej.

True, vilket jag gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kärlek leder till sex. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

Kärlek (Du röstade på detta alternativ)

eh dum poll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

True, vilket jag gör.

Inte jag [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

Kärlek (Du röstade på detta alternativ)

kärleken övervinner allt![wink][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattar vad du menar, men orkar inte förklara varför.

Kärlek är viktigast.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

Kärlek (Du röstade på detta alternativ)

vet ju till och med jag.


   
SvaraCitera
smisk

Barbienele:

Kärlek (Du röstade på detta alternativ)

Alla former av kärlek är mycket mer najs än sex. tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Fattar vad du menar, men orkar inte förklara varför.

Kärlek är viktigast.

Förklara varför du tycker så snälla! 🙁 Tänd mitt hopp

OF 5:

vet ju till och med jag.

Njae det beror väll lite på hur man ser saker och ting på kanske.

smisk:

Alla former av kärlek är mycket mer najs än sex. tycker jag.

Även om dom sviker än? Känns inte liksom någon point att få 'nya kärlekar' hela tiden ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

Sex (Du röstade på detta alternativ)

Kärlek brukar mest vara jobbigt.


   
SvaraCitera

Det finns andra saker i livet som är viktigare än de där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

Förklara varför du tycker så snälla! 🙁 Tänd mitt hopp

Jag vet inte varför jag tycker/känner så. Jag skulle aldrig göra det, men om man blivit sviken i någon typ av kärleks eller vänskapsrelation där man varit förälskad, och sex har varit involverat .. så antar jag att man kan bli rätt less och tänka att "från och med nu tänker jag aldrig mer bli förälskad i någon och endast se alla som objekt kapabla att knulla bort sina känslor med." lite luddigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Det finns andra saker i livet som är viktigare än de där.

Enligt dig är?

Rödingajävel:

Kärlek brukar mest vara jobbigt.

🙁


   
SvaraCitera