Aviseringar
Rensa alla

Vad är viktigast kunna den kvinnliga och manliga könsanatomin eller att vara bra på sex?


Ämnesstartare

Teori vs praktik 😉


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

både och. du måste veta var delarna sitter, men det kan du lära dig i praktiken. alltså, praktik.


   
SvaraCitera

praktik såklart. jag skiter i om du vet vad du pillar på så länge det känns skönt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
både och. du måste veta var delarna sitter, men det kan du lära dig i praktiken.

Teori är inte praktisk kunskap förvärvad genom praktiserande. I detta fallet så är det främst att i teori veta vart de olika delarna sitter och hur de fungerar. Jag håller med dig, att kunna något i praktiken är viktigare än att ha rätt i teorin. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Teori är inte praktisk kunskap förvärvad genom praktiserande. I detta fallet så är det främst att i teori veta vart de olika delarna sitter och hur de fungerar. Jag håller med dig, att kunna något i praktiken är viktigare än att ha rätt i teorin. 

jag vet skillnaden mellan teori och kunskap. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:
praktik såklart. jag skiter i om du vet vad du pillar på så länge det känns skönt. 

😀 precis 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

jag vet skillnaden mellan teori och kunskap. 

Varför säger du både och då oO ... Äsch sak samma 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kulturmarxisten:

Varför säger du både och då oO ... Äsch sak samma 😀

för att jag legat med folk som varit skitdåliga på att veta var de olika delarna sitter, och det är en fördel att ha lite koll innan man börjar ha sex.


   
SvaraCitera

vem fan bryr sig om du vet var alla delar sitter om du ändå inte kan göra något med kunskapen...?


   
SvaraCitera

dum fråga tycker jag, med andra ord


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wööööö 

Mvh en som inte kan något 


   
SvaraCitera