Aviseringar
Rensa alla

Vad äter DU till frukost ?


Ämnesstartare

Ja.... ? x]


   
Citera
Ämnesetiketter

Ibland äter jag gröt.
Ibland äter jag mackor.
Ibland äter jag fil och flingor.
Ibland äter jag äpplen.
Ibland äter jag ingenting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gröt om jag är hungrig
Annars pressar jag i min en macka å tar första bästa rast i skolan å fikar vid9 [party]


   
SvaraCitera

De flesta säger att man inte äter frukost på kvällarna så jag antar att jag inte äter frukost.


   
SvaraCitera

havregrynsgröt ibland
mackor oftast, dricker i princip alltid vatten till, annars oboy eller mjölk

i morse åt jag dock vaniljsås, men det var nog sista gången


   
SvaraCitera

Jag äter sällan frukost eftersom jag är så helvetiskt trött och stressad på morgonen. Blir det av, dock, så förtär jag gärna litet gröt och en macka eller två.


   
SvaraCitera

äter nästan aldrig frukost. kanske ngn frukt på morgonen


   
SvaraCitera

oftast:
havregrynsgröt
några mackor
kaffe


   
SvaraCitera

Capture:

ingenting.

enhimmelskdrog:

i morse åt jag dock vaniljsås

d är ju awesome? kan inte äta frukost,men om jag skulle haft vaniljsås varje morron så hade jag lätt kunnat.vaniljsås och bacon,två saker som gör att jag kan äta frukost. mmmhmm....bacon *dregglar*


   
SvaraCitera

Vanligen kaffe och havregrynsgröt med hallon. Ibland andra saker.


   
SvaraCitera

Tözen:

vaniljsås och bacon,två saker som gör att jag kan äta frukost. mmmhmm....bacon *dregglar*

ett tips är att skippa vaniljsåsen, annars kan jag varna för kväljningar.. iallafall om du stressar i dej den [chocked]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

ett tips är att skippa vaniljsåsen, annars kan jag varna för kväljningar.. iallafall om du stressar i dej den

skulle lätt kunna käka vaniljsås på morronen och har gjort d förut om morsan har gjort tårta och d blivit över. [shake]gott ju.


   
SvaraCitera

Det är olika beroende på var jag bor, men oftast försöker jag äta så mycket olika saker som möjligt. En fullkorns/rågmacka med hummus åtminstone, 1 frukt (kiwi eller banan), juice och havregrynsgröt med äppelmos. Ibland blir det bara en macka och en banan.


   
SvaraCitera

Tözen:

skulle lätt kunna käka vaniljsås på morronen och har gjort d förut om morsan har gjort tårta och d blivit över. [shake]gott ju.

gott ja [bigsmile] men kväljningarna kom ändå o:


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

men kväljningarna kom ändå o:

nejdå,lite bacon på d så är morronen gjord!


   
SvaraCitera