Aviseringar
Rensa alla

Vad (angående din utbildning) gjorde dig glad senast?


Ämnesstartare

Jag fick film och framkallning värt typ 3000kr till ett projekt, och MVG på ett projekt med mörkrumsarbete och skit typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En av de i min klass jag är best kompis med kom till skolan i onsdags (tror jag det var). Hon är ganska sällan där eftersom hon pendlar från Halmstad till Malmö. Var kul att träffa henne igen.

Vi hade också en väldigt bra studiecirkel den dagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

En av de i min klass jag är best kompis med kom till skolan i onsdags (tror jag det var). Hon är ganska sällan där eftersom hon pendlar från Halmstad till Malmö. Var kul att träffa henne igen.

klart att det är en hon. [crazy][crazy][crazy][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har inte pluggat på månader och ligger på ig-varning i matte. over and out.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

klart att det är en hon. [crazy][crazy][crazy][wink]

Störig du ska vara då. [crazy] Blev nästan lika glad att min killpolare var där, men träffar honom oftare. :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Störig du ska vara då. [crazy] Blev nästan lika glad att min killpolare var där, men träffar honom oftare. :S

[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

...


   
SvaraCitera
Åtta

Jag hoppade av en helt meningslös kurs, till förmån för ett s.k. verksamhetsförlagt projekt, där jag får utveckla ett program åt Ubuntu Manual Project.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag fick ut min betygsrapport och såg att det nästan bara var MVG:n [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hoppa av skiten antar ja XD


   
SvaraCitera

Hade halvdag : )


   
SvaraCitera

fick vg på mitt första prov i matte b, tre poäng i från mvg! [bigsmile] HUGE för mig, då jag hade IG i matte i mellanstadiet och typ alltid har hatat det över allt annat och inte kunnat fatta hur mycket jag än försökte. men nu är hjärnan med mig för första gången i matte [bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers]


   
SvaraCitera

Lämnat in hemtentamen! Förhoppningsvis så pass bra att jag slipper komplettera den också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag hade jag retorik och vi lekte bara charader för att öva på vårt kroppsspråk :] det var roligt.


   
SvaraCitera