Aviseringar
Rensa alla

Vad anser du om knarko?


Ämnesstartare

Geigerzähler:

UMs ledning, ta bort hans makt! (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

verkar ju ej så jättesmart, ska man låsa ngn oprovocerat måste d ju typ bli sming el ngn random för att ej um ska flippa sönder

Nä, eller hur :s
Verkar som tillfällig bann är nytt påhitt för busiga användare. Fast bara framtidstron som är låst trots att "alla" spammar just nu, så verkar ju vara lite personligt mot henne!!


   
SvaraCitera
gaah
 gaah

STÖRTA MAKTEN
BEFRIA MIG OCH MIN SYSTER MUPPEN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Knarko låste framtidstron, som har 0 varningar. Ej okej beteende, så alla är: f1 arga!!! Så är ej oprovocerade angrepp,.

Var det för hennes "befria Muppen"-kamp eller var det något annat som ansågs obekvämt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

UMs ledning, ta bort hans makt! (Du röstade på detta alternativ)

anarki!!! störta makttyrannen![mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Var det för hennes "befria Muppen"-kamp eller var det något annat som ansågs obekvämt?

Antagligen den, hon skapade dock en tråd som nämnde knarko innan hon blev låst! Väldigt säker på att det var hon iaf, skulle svara men den blev raderad [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLUTA MED DENNA MOBBNING

SLUTA
SLUTA
asses


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Antagligen den, hon skapade dock en tråd som nämnde knarko innan hon blev låst! Väldigt säker på att det var hon iaf, skulle svara men den blev raderad [sad]

Vet/minns du vad en handlade om mer specifikt?


   
SvaraCitera
gaah
 gaah

Nachac:

Var det för hennes "befria Muppen"-kamp eller var det något annat som ansågs obekvämt?

Ja, enbart därför.


   
SvaraCitera
gaah
 gaah

knarko bedriver censur och tror att vi kommer glömma vår kamp
han tror fel.

muppen ska bli fri!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Vet/minns du vad en handlade om mer specifikt?

Typ: "knarko ber mig att lägga ner snacket, känner mig hotad". Så inget vidare seriös tråd, men det verkade bli hennes fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Typ: "knarko ber mig att lägga ner snacket, känner mig hotad". Så inget vidare seriös tråd, men det verkade bli hennes fall.

Onekligen maktmissbruk.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

gaah:

knarko bedriver censur och tror att vi kommer glömma vår kamp
han tror fel.

muppen ska bli fri!

Jag har förstått att Muppen har fått flera chanser, kastat bort dem och på nytt blivit bannad, varför detta engagemang?


   
SvaraCitera
smisk

Geigerzähler:

Jag gillar knarko (ingen gillar mig) (Du röstade på detta alternativ)

Känner att:
CAREFACE


   
SvaraCitera
gaah
 gaah

Maktmissbruk på hög nivå.

Detta är hela historien:
Först låstes en tråd som fungerade som muppens befrielsearmés samlingslokal.
Då skapades en tråd om detta. Den raderades av knarko.
Knarko valde att skicka ett pm och bad vederbörande sluta.
Då skapade vederbörande en tråd där det stod att knarko försökte censurera kampen.

Sedan låste knarko.
Inga varningspoäng var utdelade, inte heller någon direkt varning om att låsning var att vänta.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nachac:

Jag har förstått att Muppen har fått flera chanser, kastat bort dem och på nytt blivit bannad, varför detta engagemang?

har inte hört talas om att muppen fått flera chanser.
Hon låstes från början utan giltiga skäl, föll offer för en konspiration som ville svartmåla henne som en hemsk pedofil.
Hon beskylls för lagbrott som är fabricerade av makten.

STÖRTA MAKTEN
BEFRIA MUPPEN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gaah:

Sedan låste knarko.
Inga varningspoäng var utdelade, inte heller någon direkt varning om att låsning var att vänta.

gaah:

Maktmissbruk på hög nivå.

sannerligen[mad]


   
SvaraCitera