Aviseringar
Rensa alla

Vad använder du när du chattar?


kan inte folk bara prata irl?


   
SvaraCitera

Facebook, sms och lite snapchat, får jag erkänna :$


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

aristoteles:

I see, konstigt att de inte tog med wechat dockFörvirrad

Kan ha varit en dålig lista. Eller en lista som riktade in sig speciellt på vad en viss åldersgrupp använde för tillfället. Tumme upp Nåja, finns det inte med i pollen är det ju bara att rösta på "annat, nämligen"-alternativet och fylla i.


   
SvaraCitera

time: Kan ha varit en dålig lista.

Tror det, de missade ju bara typ de två största i världen xD


   
SvaraCitera

Snapchat, kik. Ibland Facebook men inte ofta


   
SvaraCitera

Kik och snapchat är väldigt bra och roliga! 


   
SvaraCitera

jag använde msn när jag var yngre. nu ingenting. skriver endast på forum. saknar det litegrann.


   
SvaraCitera
Draug

använde msn förr men chattar inte längre överhuvudtaget skickar sms på sin höjd. Känner mig som 55+ typ :S


   
SvaraCitera

Draug:
chattar inte längre överhuvudtaget skickar sms på sin höjd. Känner mig som 55+ typ :S

smsar knappt.senaste jag smsade var med ennie..vi smsade om elefanter...wtf..

när jag var yngre däremot en hel del + massa samtal...bussringde mycket..


   
SvaraCitera
penja

använder facebook. har använt whatsapp en del också, och provat kik. chattar mest med tvpro, typ för att planera grejer. ibland med andra också, men då brukar det också bli facebook, alternativt sms och ringa. 


   
SvaraCitera
Draug

den.fete: smsar knappt.senaste jag smsade var med ennie..vi smsade om elefanter...wtf..

när jag var yngre däremot en hel del + massa samtal...bussringde mycket

haha smsade du med ennie av alla människor? om elefanter också låter rätt kul faktiskt 😉 Hur kom ni in på det ämnet? smsar typ bara när polarna skickar o tjatar om allt mellan himmel och jord. Funderar på o kassera min mobil för gott. Är en riktig frid o va utan faktiskt men samtidigt ett handikapp, det förväntas ju nästan att alla ska ha en mobil på sig idag.


   
SvaraCitera

time: Kik

och facebook.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Har bara provat snapchat av alla de där.. 

Alla som vill skicka bilder/klipp på sin; katt, hund, ketchuphjärta, frukost, frisyr, fot, granne, löparspår, obäddade säng, kluvna topp, festoutfit, misslyckade middag, snöängel, tandborste, orakade ben, rakade ben, kaktus som är misstänkt lik en kuk, hamster, handlingslista, betyg, köksgolv, smutstiga bil, överkokta pasta, navel, barn eller oplogade cykelväg till jobbet kan skicka dessa till mig; kompatibell, så lovar jag att du får något i utbyte. 


   
SvaraCitera

time: Facebook Messenger

annars sms om jag har personens nmr


   
SvaraCitera
reben

um       


   
SvaraCitera