Forumet - Vad betyder det?

Vad betyder det?

3951 2 23
simommrt1:

Nope.
Kan du förklara är du snäll?

Du kan inte vara 16 år och inte veta vad "ombytlig" betyder. Tycker nog att du kan vänta några år med den sajten [sad] du verkar så ung.

Men undergiven betyder precis som det låter, du låter någon annan bestämma över dig och kuvar dig.
Passiv betyder att inte göra någonting, men i detta fall är det sexuellt och då är det mottagare för analsex. Som jag förstår det. Ombytlig är att du kan vara både undergiven och dominant, vilket betyder den som bestämmer. Aktiv i detta fall är nog den som ger analsex.

Spana också in:

tevepro:

vad pedagogisk du är.

nej jag var ju inte det här [sad] var lite tjatig men ja det får duga
är van att pedagoga små barn och de reggar sig inte på sådana sidor. än [sad]

simommrt1:

Jag registrerade mig på sajten när jag var 15 så då blev jag såklart värsta magneten för gamlingar :/

simommrt1:

Men jag är nästan ändå aldrig aktiv där.

se upp för gamlingarna bara! lämna inte ut någon privat info som kan leda dem till din identitet
simommrt1:

Fixar till min Qruiser profil och undrar bara vad:dominantaktivombytligpassivundergiven- betyder?Tack för mig!

Ändra till passiv och undergiven och du ska se hur många meddelanden som strömmar in, ta en bild på dig med bar överkropp och du får det dubbla. [wink] Jag är inte särskilt aktiv där men när jag väl loggar in får jag direkt 10 nya meddelanden från män de flesta över 30.

Skämt åsido, var försiktig med vad du lägger ut och ge inte ut ditt namn och nummer till någon så du inte hamnar i samma situation som mig och får massor med snusk-sms av någon äcklig 50+ gubbe du inte känner. [cry]