Aviseringar
Rensa alla

Vad betyder det?


simommrt1:

Fixar till min Qruiser profil och undrar bara vad:dominantaktivombytligpassivundergiven- betyder?Tack för mig!

Ändra till passiv och undergiven och du ska se hur många meddelanden som strömmar in, ta en bild på dig med bar överkropp och du får det dubbla. [wink] Jag är inte särskilt aktiv där men när jag väl loggar in får jag direkt 10 nya meddelanden från män de flesta över 30.

Skämt åsido, var försiktig med vad du lägger ut och ge inte ut ditt namn och nummer till någon så du inte hamnar i samma situation som mig och får massor med snusk-sms av någon äcklig 50+ gubbe du inte känner. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför kan inte dagens ungdomar ord? [tired]
Det är i sådana här situationer man faktiskt önskar att världen hade gått under.. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linda9604:

Varför kan inte dagens ungdomar ord?
Det är i sådana här situationer man faktiskt önskar att världen hade gått under..

''Ungdomar''

Du är ju lika gammal som han? När ska folk se till att börja tänka lite...? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är fullt medveten om att jag är lika gammal som honom och det är just det som gör det så himla ledsamt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dagens ungdom?
Hur gammal är du? Oj just det! LIkA GAMMAL.
Du har ingen anledning till att tala ned till "yngre".


   
SvaraCitera

Aktiv är den som stoppar in sin kuk i killens "hål" 😛
Passiv är den som vill få andras kuk i sig.
Ombytlig är den som vill både stoppa i den samt bli påsatt.
Dominant , den som dominerar kan vara både passiv och aktiv (oftast passiv - undergiven)
Undergiven du fattar nog nu 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Simon_Sthlm:

''Ungdomar''

Du är ju lika gammal som han? När ska folk se till att börja tänka lite...?

simommrt1:

Dagens ungdom?
Hur gammal är du? Oj just det! LIkA GAMMAL.
Du har ingen anledning till att tala ned till "yngre".

Inte för att vara den som är den men hon kan ju tala om sin egen generation rent generellt trots att hon är en del av den. [crazy] Era små trögisar [crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Aktiv/passiv/ombytlig används oftast inom analsex (mellan killar), då blir det som mattmatteus skrev, att aktiva sätter på, passiva tar emot.
Men oftast gillar aktiva killar att även suga av andra, så det stämmer inte helt att en aktiv bara ger snopp till andra och då att passiva inte bara tar emot (de vill ju få komma med)
passiv brukar åsyfta att man inte gör så mycket (mest ligger still)

Dominant/Undergiven brukar åsyfta härskarroller.
Då en undergiven brukar bara en som tycker om att bli utnyttjad/tillsagd vad man ska göra.
Den dominanta är den som vill utnyttja/bestämma över någon annan.

Generellt kan man säga att den aktiva är ofta mer dominant, men det behöver inte betyda det.

Men en passiv kille kan lika gärna vara dominant, tex binder fast den aktiva och sen utnyttjar han för att tillfredsställa sig själv.


   
SvaraCitera