Aviseringar
Rensa alla

Vad betyder det om en kille och en tjej i samma klass har lång ögonkontakt och ler mot varandra?


Ämnesstartare

Hur skulle ni tolka ett sånt här scenario?
Jag har sett att en kille och tjej i min klass ibland bara utan vidare kan se varandra i ögonen när de är en bit bort ifrån varandra, och le mot varandra.


   
Citera
Ämnesstartare

de är intresserade av varandra 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus:
de är intresserade av varandra 

Mjo, kanske det.
Men är det vanligt att en kille och tjej som är "kompisar" eller i samma bekantskapkrets gör så här mot varandra också?
Alltså har långa ögonkontakter bara utan vidare eller ger varandra spontana leenden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tessan97:

Mjo, kanske det.
Men är det vanligt att en kille och tjej som är "kompisar" eller i samma bekantskapkrets gör så här mot varandra också?
Alltså har långa ögonkontakter bara utan vidare eller ger varandra spontana leenden?

ah har gjort samma med killar jag gillar som kompisar (är kille) 


   
SvaraCitera

behöver inte nödvändigtvis betyda särskilt mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad skulle det betyda om en okänd tjej på en fest tittade på en kille som hon gick förbi och samtidigt gick lite långsammare medan hon gjorde det, då?
Skulle det vara ett säkert tecken på intresse?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tessan97:
Vad skulle det betyda om en okänd tjej på en fest tittade på en kille som hon gick förbi och samtidigt gick lite långsammare medan hon gjorde det, då?
Skulle det vara ett säkert tecken på intresse?

kan ju betyde vad som helst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus:

kan ju betyde vad som helst

Kan inte i princip alla flirtsignaler som inte är löjligt uppenbara och rakt på sakt lika gärna betyda att man "bara är trevlig" och liknande, egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tessan97:

Kan inte i princip alla flirtsignaler som inte är löjligt uppenbara och rakt på sakt lika gärna betyda att man "bara är trevlig" och liknande, egentligen?

vet inte vad flirtsignaler är för nåt...

men om jag får ögonkontakt med en tjej brukar det sluta med sex ;PpPpPPPpPPXD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus:

vet inte vad flirtsignaler är för nåt...

men om jag får ögonkontakt med en tjej brukar det sluta med sex ;PpPpPPPpPPXD

Hur gör du då i så fall? =P
Och hur pass viktigt är det att få ögonkontakt för att den personen ska kunna tänka sig att börja ragga på en? xP


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tessan97: Hur gör du då i så fall? =P
Och hur pass viktigt är det att få ögonkontakt för att den personen ska kunna tänka sig att börja ragga på en? xP

om jag får ögonkontakt kommer de ibland fram till mig

äh raggade rätt vilt på tjejer utan att få ögonkontakt först förrut. raggar ej  längre...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han har tandkräm kvar runt munnen då hon ler pga det. Han tror att hon ler mot honom när hon skrattar inombords. 
Kanske 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus:

om jag får ögonkontakt kommer de ibland fram till mig

äh raggade rätt vilt på tjejer utan att få ögonkontakt först förrut. raggar ej  längre...

Aah, okej.
Fast jag tycker att vissa killar som till och med ser väldigt bra ut aldrig umgås med några tjejer eller folk överhuvudtaget - hur går det ihop?
Killar som ser väldigt bra ut borde väl bli uppraggade med jämna mellanrum i vardagen även om de inte är så sociala av sig eller nåt sånt? =P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tessan97:

Aah, okej.
Fast jag tycker att vissa killar som till och med ser väldigt bra ut aldrig umgås med några tjejer eller folk överhuvudtaget - hur går det ihop?
Killar som ser väldigt bra ut borde väl bli uppraggade med jämna mellanrum i vardagen även om de inte är så sociala av sig eller nåt sånt? =P

 tjejer gillar mig typ bara för mina ögon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exodus:

 tjejer gillar mig typ bara för mina ögon

Hur för du för att tjejer ska ragga upp dig, då? =P
Det borde väl krävas att en kille visar en viss utstrålning och social förmåga och sånt om han ska bli uppraggad?


   
SvaraCitera