Aviseringar
Rensa alla

Vad blir du stressad av?


plutten:

Vilken ålder är du i? Jag är 22 och vissa av mina gamla skolkompisar har redan barn! 🙂 jag tycker inte man ska skynda på livet utan njuta av den "ungdomen" medan man har den.

Men eller hur, bra sagt!! 

Jag e också 22, nästa månad. 


   
SvaraCitera

Krav stressar mig. Krav som kräver en stor insats, under förhållanden där stora insatser är mer av en utmaning. Det är stressigt. Jag jobbar på saken, för jag ska inte ge upp. 


   
SvaraCitera

att behöva gå upp tidigt


   
SvaraCitera

allt


   
SvaraCitera

Misslyckanden


   
SvaraCitera
höna

Krav, behöva svara på jobbiga saker, otrevliga personer på jobb, kompisar som vill träffas men man aldrig har tid osv 


   
SvaraCitera
Kudhos

Tid, är alldeles för optimistisk angående mängden av det.


   
SvaraCitera

Läkarbesök, saker jag  känner att jag inte klarar men måste klara, min hälsa osv.


   
SvaraCitera

höna:
Krav, behöva svara på jobbiga saker, otrevliga personer på jobb, kompisar som vill träffas men man aldrig har tid osv 

detta ja


   
SvaraCitera

Att proskrastinera, gör det hela tiden och det suger. Vill ju bara dricka öl, inte göra saker


   
SvaraCitera

Julen. Klappar ska köpas, kakor ska bakas, jul middagar ska lagas och planeras, jul pyntet ska upp, gran ska huggas, o.s.v....


   
SvaraCitera

Att se alla resa, upptäcka sig själva, träffa spännande nya människor och skapa nya band, vara intressanta. Jag ser på dem och tänker "oj, att vara som dem skulle vara något..". Kommer jag någonsin hinna med allt att göra, när jag än inte börjat


   
SvaraCitera