Aviseringar
Rensa alla

Vad borde Dr. Alban tolka?


Marshall Mathers:

Så du hånar mig alltså, nice 

Nå, det var inte direkt meningen att håna. Men jag tycker att du använder uttrycket hipsterakademiker för ofta, vad betyder det ens? Liksom, okej, man kan kanske vara en "hipsterakademiker" om man föredrar Gramsci framför Trotsky. Men du verkar ju stämpla folk som föredrar typ Fröding framför Eminem. 

Bara det jag tänkte, förlåt mig om jag framstår som en raljerande bajspåse (vilket jag kanske är också).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Nå, det var inte direkt meningen att håna. Men jag tycker att du använder uttrycket hipsterakademiker för ofta, vad betyder det ens? Liksom, okej, man kan kanske vara en "hipsterakademiker" om man föredrar Gramsci framför Trotsky. Men du verkar ju stämpla folk som föredrar typ Fröding framför Eminem. 

Bara det jag tänkte, förlåt mig om jag framstår som en raljerande bajspåse (vilket jag kanske är också).

Men det bottnar i något djupare, jag har aldrig klarat av skolan, att läsa långt,asd, koncentrationssvårigheter etc, det bottnar sig i ren och skär avundsjuka så därför så blir man hipsterakademiker eftersom det är mer nedsättande,fast det borde man funderat ut, there I said it, jag kommer aldrig mer använda det vokabuläret om jag hinner tänka 

zuGfuyD.gif


   
SvaraCitera
mynona

Tant Margaretas tårtrecept. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

time:

Behöver inte vara en hipsterakademiker för att säga att Karin Boye inte var en snubbe som gjorde värdelösa saker Ledsen

Jag vet vad i hans namn som får dig att tro att han är en kvinna Blink


   
SvaraCitera
mens
 mens

dr bombay 


   
SvaraCitera
time
 time

SvenskWithAttitude:

Jag vet vad i hans namn som får dig att tro att han är en kvinna Blink

Karin Boye var inte en transperson. Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Cobrak

Dr.Snuggles


   
SvaraCitera