Aviseringar
Rensa alla

Vad borde jag göra?!?!


Ämnesstartare

Hej! Jag har varit tillsammans med en kille i 1 år och vi har distans förhållande, och det har alltid varit jag som fått åka till honom och alltid jag som skriver och så fort jag ringer honom någon gång ibland frågar jag självklart vad han gör och han svarar "påväg ut ska träffa en kompis" sedan när jag frågar vem är din kompis så blir han alltid lika irriterad och säger något liknande som "är detta något kortförhör" men såklart man vill veta?!? Eller är det bara jag som är så paranoid och måste veta vad han gör? Börjar tro att han inte vill vara tillsammans längre för han är dryg ibland och jätte gullig, men det är något men honom som jag verkligen inte kan släppa jag har försökt men vad ska man göra för att bara vara ärlig emot honom?! För varje gång jag försöker prata seriöst med honom så blir det fel och han lägger på eller slutar och svara och slutar med att jag spamar honom så mycket att han själv tröttnar, tycker ni jag låter för på? behöver verkligen några tips.. Pratade med hans bästa vän här om dagen om detta och han har tillochmed sagt att vi inte är tillsammans längre och när vi blev tillsammans tog det ett tag för han och berätta för hans föräldrar så när jag var hos honom första gången så visste dom inget, allt kändes så pinsamt hela situationen, älskar honom så mycket jag har gett han space, och sedan så fort jag mår dåligt eller har något problem och skriver det till honom eller säger, han bryr sig inte och så fort jag inte svarar när han mår dåligt ska han dampa över att jag inte bryr mig fast jag bryr mig mer än någonsin, har tillochmed åkt till honom för han var väldigt nere en gång.. Åhh varför kan man hata och älska någon på en gång... 


   
Citera

tycker du borde göra slut men kanske bara är jag som är cynisk.


   
SvaraCitera

find a new one


   
SvaraCitera