Aviseringar
Rensa alla

Vad borde man välja? Tips på skolor, tack!


Ämnesstartare

Veritas:

Läs något som du kan ha användning för efter gymnasiet, alltså inte media.

Men om jag inte vill jobba med något annat än media då?


   
SvaraCitera

hhurricane:

Då skulle jag vilja önska mig själv lycka till! 🙁

globala?
samgymnasiet?


   
SvaraCitera

Teal Crab:

Då kan ju alltid fultjacket trösta dig

Jag gillar min framtid [cool] Tror du det är smart att ha en tiggarskål redo eller nått direkt efter studenten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

määki:

Jag gillar min framtid [cool] Tror du det är smart att ha en tiggarskål redo eller nått direkt efter studenten?

kofot. Dold text: kom ighåg att tjackisar alltid gör sina bryt på natten, då de ändå alltid är vakna[y]


   
SvaraCitera

hhurricane:

Men om jag inte vill jobba med något annat än media då?

Okej, vad är det som du vill jobba med inom media?


   
SvaraCitera

Teal Crab:

kofot.

Och en kofot ja! Jag kan bryta upp min grannes hus och ta hans saker. Jag har ändå aldrig gillat den saten. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

määki:

Och en kofot ja! Jag kan bryta upp min grannes hus och ta hans saker. Jag har ändå aldrig gillat den saten. [mad]

Mjo, fast du lär torska. Bryt upp gamla lagerlokaler och sno kopparskrot[y] mycket pundigare också


   
SvaraCitera

Teal Crab:

Mjo, fast du lär torska. Bryt upp gamla lagerlokaler och sno kopparskrot[y] mycket pundigare också

Men ifall grannen vaknar så har jag ju alltid kofoten [wink]


   
SvaraCitera

Sthlm estetiska gymnasium är helt okej. Underbara människor som är snälla emot en, lunchunerhållningar, massor med bra lärare, bara 230 elever och det bästa är att lektionerna inte går ut på att fjolla runt som på högstadiet, utan vi diskuterar verkligen. Alla är så ambitiösa.

Fast det får du inte skicka vidare eftersom jag vill att den skolan ska fortsätta att vara så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Fast det får du inte skicka vidare

Internet- most secret place on earth.
[bigcheers]


   
SvaraCitera

Nickynamo:

Internet- most secret place on earth.

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

[cute]

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Fast det får du inte skicka vidare eftersom jag vill att den skolan ska fortsätta att vara så.

Jag har skickat det till 300 polare i akalla och tensta nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så länge man inte läser någon yrkesutbildning som mest sannolikt ger jobb efteråt gymnasiet, så säger jag som vanligt att man ska köra på något med naturlig inriktning.

Inte nog med att man lär sig något på en sådan utbildning så gör många misstaget att de kommer på att de vill söka in på en utbildning som kräver kurser som de måste läsa in ändå efter gymnasiet.


   
SvaraCitera

Jag går samhäll på Södra Latin, det funkar rätt bra.


   
SvaraCitera