Aviseringar
Rensa alla

Vad brukar du göra på bussen?


Ämnesstartare

Vad brukar ni pendlare göra på bussen för att få tiden att gå snabbare?

Själv brukar jag läsa om jag orkar och det finns lampa, annars lyssna på musik men det blir rätt tråkigt att bara göra det. Om det är mörkt och inte så mycket folk på bussen kan man ju sätta sig längst bak och dra en runk, fast oftast är det fullt, ibland får man ju inte ens sittplats och måste fråga folk om man får sitta i deras knä. Och alla killar brukar säga nej bara för att de är rädda att få stånd. [sad]


   
Citera

Jag brukar titta ut, slappna av, blunda, alternativt lyssna på iPoden. Brukar inte orka läsa [sad]...

Zwift:

Om det är mörkt och inte så mycket folk på bussen kan man ju sätta sig längst bak och dra en runk,

Vad gör du av sperman i så fall?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läsa om jag orkar. Men standarden är att blunda till min iPod - oftast med bara musik, men ibland med radioprogram (så funkar det ftw[love]).

Mitt DS ligger ju alltid i ryggäcken också, händer att jag gibbar lite.


   
SvaraCitera
Åtta

Behöver bara åka buss i typ 30 minuter för att ta mig till och från skolan, så då gör jag ingenting förutom att lyssna på musik.

Förut så åkte jag dock ofta buss mellan Sundsvall och Luleå (ungefär 8½ timme), så då försökte jag fördriva tiden så gott det gick, genom att sova, spela DS eller titta på film/surfa med laptop.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stryprunka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lyssnar på musik och vilar.


   
SvaraCitera
Åtta

Hampie:

Vad gör du av sperman i så fall?

Sväljer den såklart. Man kan ju inte låta proteinerna gå till spillo? [shake]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Mitt DS ligger ju alltid i ryggäcken också, händer att jag gibbar lite.

*avundsjuk* Skall köpa en DS eller en dildo när jag får pengar igen, det där var ett bra argument flör DS:en...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

*avundsjuk* Skall köpa en DS eller en dildo när jag får pengar igen, det där var ett bra argument flör DS:en...

Jöh. Köpte min DSi typ månader efter den kommit, i Japan. 700 pix, pewpew. [cool]
Dold text: Rosa dessutom[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar sova för det mesta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

DSi typ månader efter den kommit,

Runkade den också på busasr?


   
SvaraCitera

Budolicious:

Jöh. Köpte min DSi typ månader efter den kommit, i Japan. 700 pix, pewpew.

Oh… Jag vill ha Piano Red.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför frågar ni vad man gör av sperman när man runkar på bussen, svaret finns ju för fan i frågan, MAN RUNKAR BUSSEN.

Djävla idioter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Vad gör du av sperman i så fall?

Kletar på sätet

Klorofyl:

Stryprunka.

vad är det?

Hampie:

*avundsjuk* Skall köpa en DS eller en dildo när jag får pengar igen, det där var ett bra argument flör DS:en...

[bigsmile]

Åtta:

Sväljer den såklart. Man kan ju inte låta proteinerna gå till spillo?

Självklart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klorofyl:

Runkade den också på busasr?

Givetvis, sjuka japaner.


   
SvaraCitera