Aviseringar
Rensa alla

Vad dagdrömmer ni om?


Ämnesstartare

Jag brukar bli intervjuad av en reporter från lokaltidningen om "vad jag tycker om saken" minst en gång om dagen. Jag blir räddad undan drukning av en snygg badvakt titt som tätt och nästan varje gång jag lyssnar på musik är jag med i den musikvideon[cheers]. Jag blir intervjuad på engelska av typ ellen eller oprah och säger ibland högt för mig själv "yes, the school was a hard time for me, because my teachers hated me and i was like this cool kid... blablabla" Hahaha.

Så vad dagdrömmer ni om? [zzz]


   
Citera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Vetenskap och Filosofi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan tillägga att jag fick IG i matte C på grund av mina dagdrömmar. Och så att det var tråkigt då. Kan inte heller läsa tråkiga eller svåra böcker utan att jag börjar dagdrömma. Det är väl nästan det ändå negativa. Och så kanske att man är jävligt virrig. Har gått in i fel trapp och till och med i fel hus flera gånger haha!


   
SvaraCitera

Sex, återupplever signifikanta händelser jag varit med om, spelar upp och/eller analyserar handlingar i böcker, filmer eller spel jag konsumerat eller håller på att konsumera, formulerar argument och åsikter och låtsas att jag diskuterar dessa med någon och typ.. hittar på hur mitt liv hade kunnat se ut om jag gjort si eller så.


   
SvaraCitera

dogs


   
SvaraCitera

Att jag är en hjälte.. [blush]


   
SvaraCitera

Nirvana:

Jag blir intervjuad på engelska av typ ellen eller oprah och säger ibland högt för mig själv "yes, the school was a hard time for me, because my teachers hated me and i was like this cool kid... blablabla"

[love][bigsmile]


   
SvaraCitera

Miceparade:

. hittar på hur mitt liv hade kunnat se ut om jag gjort si eller så.

Miceparade:

Sex

Miceparade:

återupplever signifikanta händelser jag varit med om

¨
+ibland dagdrömmr jag om andras liv. vad gör x just nu, va skulle y göra om blaba


   
SvaraCitera

När jag är på jobb brukar jag dagdrömma om alla saker jag egentligen vill göra men inte kan p.g.a. det, kan vara jättesmå saker som att tvätta kläder och annat tråkigt. Allt är roligare än att jobba. 😛

Sen brukar jag dagdrömma om fina tjejer också.


   
SvaraCitera

Världsherravälde[cool]
Och att bo med postis[blush]


   
SvaraCitera

drömmer om att världen backar i utvecklingen och att vi plötsligt är 1700-tal igen... där är jag prinsessa!


   
SvaraCitera

amsterdam, luffande, sätt att undkomma löneslaveri, kvinnor, spelvinster och berg av kaffe


   
SvaraCitera

Framtiden.

Vad som skulle kunna ske om jag skulle agera på vissa sätt.

Ofta relaterat till kvinnor. Men även andra specifika händelser och deras utfall.


   
SvaraCitera

Miceparade:

hur mitt liv hade kunnat se ut om jag gjort si eller så.


   
SvaraCitera

dagdrömmer om att göra en "into the wild",
om att ha någon att älska,
att spela live framför en skitstor publik,
att offra sitt liv för någon eller något man tror på (inte religion),
om vad som kommer hända i framtiden

nu på senaste tid jag börjat dagdrömma om vad personer tycker om mig, slutar med att jag blir förbannad och ledsen varje gång....


   
SvaraCitera