Aviseringar
Rensa alla

Vad dagdrömmer ni om?


Nirvana:

Så vad dagdrömmer ni om?

en helt ny värld, där inte människan är destruktiv och ond, en plats där människan lever i harmoni med naturen och där fred och kärlek står högst[smile]


   
SvaraCitera

Dagdrömmer mer än vad jag lever på riktigt.

Om jag ska promenera en lång bit och är uttråkad låtsas jag ibland att jag sitter på en häst/kan flyga. Och så rider/flyger jag fram.
Plötsligt blir det jättekul att promenera och så börjar jag gå mycket snabbare för att det kittlar kul i magen.[blush]


   
SvaraCitera

pengar

pengar

pengar

pengar

jag skiter i folk som säger att pengar inte gör en lycklig. jag känner mig och jag vill vara en rik och bortskämt kille som får allt han vill

åååååååååååååååååååå

vill vara rik!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

Åh gud.

Dagdrömmer om vad som kunde varit, framtiden, att jag är hjälte, att jag gör något revolutionerande, sexrelaterade ämnen, skapar fantasier om alternativa världar osv.


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

sätt att undkomma löneslaveri, kvinnor, spelvinster och berg av kaffe

Du kommer aldrig undan kvinnor![blush]


   
SvaraCitera

Under tågresor brukar jag tänka att någon av medresenärerna ska brista ut i skönsång och att vi sedan ska utföra ett musikalnummer tillsammans med en massa dans och färger.

Oftast tänker jag dock på hur det skulle vara om en mördare/våldtäktsman dök upp på olika ställen.
Hur jag skulle sparka ner personen osv.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Du kommer aldrig undan kvinnor![blush]

[love][bigsmile]


   
SvaraCitera

Låtsas att dinosaurier återigen har befolkat jorden.

Kan fortsätta i evighet.
Dagdrömmer om det mesta, hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svamp:

drömmer om att världen backar i utvecklingen och att vi plötsligt är 1700-tal igen... där är jag prinsessa!

Gör jag med, fast att jag är med nånstans mellan 1700-1900, o jag är mer en skitig arbetare med svarta kängor som promenerar på kullerstenarna.. Blev ju inte bättre att jag jobba på ett slott o hade 1800tals kläder på mig hela dagarna hehhee[cool]


   
SvaraCitera