Forumet - Vad drömde du inatt?

Vad drömde du inatt?

626 0 43

Spana också in:

När min pappa väckte mig idag på morgonen så var jag så jävla trött...Så jag somnade om igen och drömde om att jag hade vaknd upp och klätt på mig och väntade på bussen. Sen när jag vaknade låg jag fortfarande kvar i den jävla sängen. faan och jag var försenad till skolan!! hatar när det händer så!!
Jag drömde att mamma och hennes släp hade låst in en sånndär dugong i ett skåp (Glasmonter), och att dörren bakom skåpet var en portal till en annan värld. Eller ja, samma värld men den hade ett annat filter över sig. Man kunde välja om man ville införliva det på heltid då också, filtret. Då vaknade jag.
Jag kommer ihåg vad jag drömmer nästan varje natt. Ajobbgit när man drömmer mongodrömmar som man helst vill glömma, men det är ändå lite kul.

Hahah inatt drömde jag att tvpro här på um var jätteledsen och frågade mig om vi inte kunde hångla fast jag var ihop med keeper [tard] jag fick trösta honom för han började gråta när jag sa nej.
Sov i 14 timmar så jag drömde rätt mycket, men bland annat att det var blixthalka + vägarbete nånstans och efter en stunds slirande mellan de olika körfälten kraschade mamma och jag in i en betongvägg så hela bakre vänstersidan av bilen blev kvaddad. Det hela bottnade nog i den småkraschade bil jag åkte förbi sent igår kväll, sånt brukar komma tillbaks i drömmar.

Lindblom:

Hahah inatt drömde jag att tvpro här på um var jätteledsen och frågade mig om vi inte kunde hångla fast jag var ihop med keeper [tard] jag fick trösta honom för han började gråta när jag sa nej.

Haha ^^ UM-drömmar är kul, men man känner sig lite nördig efteråt [blush]