Aviseringar
Rensa alla

Vad drömde du inatt?


Ämnesstartare

Här ska alla drömmas författas!
Det fanns en sånnhär förr vet jag men det är dags för en ny nu!

(Minns ni inte den föregående nattens dröm går även den senaste överhuvvutaget bra!)

Tack hej, drömfolk!

Image


   
Citera

Igår morse drömde jag att Mario satt naken på sin altan, trots att vi var i samma hushåll så pratade vi inte utan skickade sms.
Jag tror han hade hår på bröstet också.

Sedan drömde jag att jag var en samuraj och skulle springa över en gräns med några andra samurajer. Det var kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minns sällan mina drömmar. Där emot kan jag gladeligen informera eder om någon annan som i halvvaket tillstånd berättade för mig att mina händer var täckta av koraller.
Poetiskt, inte sant?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minns inte vad jag drömde inatt. >_<


   
SvaraCitera

Om en Umare[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag slogs (och vann). [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att jag satt i passagerarsätet i en bil ensam, och så råkade jag starta bilen så den började rulla, OCH SÅ FUNKADE INTE FUCKING BROMSEN!! [cry][n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]jag drömmde inget


   
SvaraCitera

Jag drömmer alltid om honom, att han är här hos mig och allt är bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att jag kom i tid till skolan[surprised]


   
SvaraCitera
smisk

Jag drömde om luftballonger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minns inte så ofta. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drömde inget [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dightkuz:

Att jag satt i passagerarsätet i en bil ensam, och så råkade jag starta bilen så den började rulla, OCH SÅ FUNKADE INTE FUCKING BROMSEN!!

HAHAHHA detdär har jag också drömt. flera gånger faktist[surprised][cry] fett läääskiiigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När min pappa väckte mig idag på morgonen så var jag så jävla trött...Så jag somnade om igen och drömde om att jag hade vaknd upp och klätt på mig och väntade på bussen. Sen när jag vaknade låg jag fortfarande kvar i den jävla sängen. faan och jag var försenad till skolan!! hatar när det händer så!!


   
SvaraCitera