Forumet - Vad drömde du senast?

Vad drömde du senast?

278 0 39
Skriv vad du senast drömde om!

Jag kan börja:

Inatt drömde jag att jag var i något jävla Harry Potter-land och Hermione (Emma Watson alltså) var min flickvän. Vi satt på någon lektion med han där Professor Snape som lärare och vi viftade med trollstavar och sånt. Det är vad jag kommer ihåg iaf, haha.

Din tur!

Spana också in:

Att jag bodde i ett rött höghus, men fick en ladugård och en häst som hette isopiss av min pappa eller ja, något som i drömmen lät jättevackert men sen när jag vaknade undrade jag hur fan jag kunde döpa min häst till något som innehåller ordet piss!
Sen drömde jag att jag sprang runt och trallade på en brygga haha och det var så jävla löjligt, så fult och klyschigt och vinden blåste i håret och det var massa musik.
Som en jätte dålig film [y]
Jag drömde att jag snodde frukt av en skinhead som jag åkte hiss med. Sen börja hissen krångla och jag hoppade ut. Blev jagad av någon iallafall. Sprang in i något dagis och gömde mig och så visade någon dagisfröken jag var kompis med vart jag gömde mig. Då kom någon svart kille och pratade med mig under ett bord. Han sa att det var okej att gråta för att min faster hade dött. Han hade tatuerat hennes namn på sin arm.

Denna dröm var lite skum.