Aviseringar
Rensa alla

Vad drömde du senast?


Ämnesstartare

Att jag bodde i ett rött höghus, men fick en ladugård och en häst som hette isopiss av min pappa eller ja, något som i drömmen lät jättevackert men sen när jag vaknade undrade jag hur fan jag kunde döpa min häst till något som innehåller ordet piss!
Sen drömde jag att jag sprang runt och trallade på en brygga haha och det var så jävla löjligt, så fult och klyschigt och vinden blåste i håret och det var massa musik.
Som en jätte dålig film [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag drömde att jag snodde frukt av en skinhead som jag åkte hiss med. Sen börja hissen krångla och jag hoppade ut. Blev jagad av någon iallafall. Sprang in i något dagis och gömde mig och så visade någon dagisfröken jag var kompis med vart jag gömde mig. Då kom någon svart kille och pratade med mig under ett bord. Han sa att det var okej att gråta för att min faster hade dött. Han hade tatuerat hennes namn på sin arm.

Denna dröm var lite skum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att Merkurius (planeten) talade till mig.


   
SvaraCitera

Drömde faktiskt att jag blev frivilligt våldtagen av en nallebjörn...[blush] Men shiie.. vad skönt! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om underjorden, för jag blev tvungen att fly ditunder. Varför minns jag inte, tråkigt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag minns inte![n]


   
SvaraCitera

jag drömde att jag stod på en frusen älv, eller sjö, och så brast isen under mig...[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag spelade nog för mycket Call of Duty igår. Drömde att jag krigade..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var en väldigt lång dröm.[surprised]


   
SvaraCitera
kachin

Glömmer nästan alltid bort vad jag drömmer [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag blev förvadlad till en skalbagge och osynlig för omvärlden. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag drömde en bisarr jävla dröm. Men den är alldeles för osammanhängande för att kunna förklaras på ett förståeligt sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Jag drömde en bisarr jävla dröm. Men den är alldeles för osammanhängande för att kunna förklaras på ett förståeligt sätt.

Men försök. Är ju intresserad [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Men försök. Är ju intresserad [crazy]

Men ofta jag kommer ihåg den nu lol [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Men ofta jag kommer ihåg den nu lol [wink]

Haha, trodde väl inte det heller. Men ska gå och sova nu. Vi ses kanske i veckan [love]


   
SvaraCitera