Aviseringar
Rensa alla

vad drömde ni inatt??


Ämnesstartare

sdjfaljf


   
Citera
Ämnesstartare

fel påga fel kommando sorry grab bar denna blev inte som jag hade tänkt mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

såg vad du skrev


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mow Skwoz:

såg vad du skrev

ja amen det blev fel... skulle ha varit rätt antal censurstjärnor men det blev fel antal sensursgtjärnor. deswegen tog jag bort alltsammans


   
SvaraCitera

drömde ingenting jag minns dock insåg jag nu att jag verkligen tycker mycket om människor överlag och hyser omtanke ömhet inför människor

stor glädje över att träffa människro jag ej egentligen känner särskilt väl eller så
spontan ömhetskänsla inför människor önskar att allt skall gå dem väl och att de ej skall känna obehagliga känslor

intensiva känslan av detta just nu mvh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

intensiva känslan av detta just nu mvh

skönt för dig verkar som om din hjärna harbestämt sig för att släppa fritt lite extra mkt seretonin idag.


   
SvaraCitera

Tilda1988:

skönt för dig verkar som om din hjärna harbestämt sig för att släppa fritt lite extra mkt seretonin idag.

jaa kanske


   
SvaraCitera

sex och äventyr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag drömde att jag hade en jättesnabb cykel som jag cyklade ifatt en motorcykel med. Först cyklade jag baklänges på den (dvs. med ryggen vänt mot styret), men efter ett tag kom jag på att det var en dum idé eftersom det uppstod svårigheter med att styra cykeln.

Sen drömde jag att jag var en liten pojke som letade efter sin syster eller flickvän eller nåt liknande. Jag var på ett stort fält med en massa slavar som beklagade sig över deras situation, men jag lyckades fråga en av dem efter en hemlig väg inuti ett buskage som ledde till en konstig mur. Jag gick på muren ett tag och hittade till slut ett tecken, som blev till en gåta. Jag skulle rimma på "brudgum" men jag kunde inte det.

Efter det drömde jag att jag och ett par vänner hade en lustgastank. [bigsmile]


   
SvaraCitera