Aviseringar
Rensa alla

Vad FAN är det för fel på folk[mad][mad][mad]


Storchen84:

Accessoarer! En liten hund i en väska, kan det bli mer accessoar än så?[sad][rolleyes]

Nej. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Accessoarer! En liten hund i en väska, kan det bli mer accessoar än så?[sad][rolleyes]

Det kommer säkert bli mer accessoar-aktigt än så om några år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Jag förknippar chihuahua tänker jag bara rik urblåst bimbo som går omkring med den i handväskan

för att bryta den förknippningen lite så har jag aldrig kommit på tanken att trycka ner min chihuahua (okej, han är blandis men whatever) i en handväska... [sad] han kan faktiskt gå själv. och urblåst bimbo stämmer inte riktigt in på mig heller. eeheheeh

det är paris hiltons fel!!! det var hon som börja med sin lilla chihuahua i väskan, med nagellack, kläder, skor och allt vad det var.jäkla paris.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Som när jag diskuterade med en kvinna som påstod att hennes hund inte var byggd för att kunna gå långt själv och det var anledningen till att hon hade den i handväskan.

Mitt hat mot mänskligheten når nya höjder varje dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Som när jag diskuterade med en kvinna som påstod att hennes hund inte var byggd för att kunna gå långt själv och det var anledningen till att hon hade den i handväskan

jag hoppas att du gav henne en smäll så hon börja fatta något. kunde ju inte bli värre i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

naelaa:

jag hoppas att du gav henne en smäll så hon börja fatta något. kunde ju inte bli värre i alla fall.

Tror jag mest skrattade och gick därifrån. Känns mer sofistikerat att prata med en höna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Tror jag mest skrattade och gick därifrån. Känns mer sofistikerat att prata med en höna.

du skulle tagit hundstackarn med dig.
yes, know what you meeean


   
SvaraCitera