Aviseringar
Rensa alla

Vad fan är det för fel på folk?!


Ämnesstartare

Testade att bli medlem på en sån här dejtingsida. Jag är inte så mycket för att ragga, så jag nöjde mig med att lägga upp en bild på mig själv och väntade på att någon skulle kontakta mig istället.

Till slut fick jag napp. En ganska snygg blondin skrev såhär till mig:

"Hej! Du var söt! Jag antar att du inte fått din presentationstext godkänd. Det är synd för då hade jag vetat mer om dig... Du kanske vill berätta lite?"

Såhär löd mitt svar:

"Tack detsamma. 🙂

Tja, vad finns det att säga? Jag är en rätt tragisk kille som varit deprimerad i flera år och på grund av detta isolerat mig själv från omvärlden. Jag är allt annat än nöjd med mitt liv och vill förändra en hel del saker. Skulle t.ex. vilja lära mig att vara mer social och bli mer aktiv rent allmänt. Jag är en relativt blyg, reserverad och tillbakadragen person, vilket gör det svårt för mig att släppa loss och vara framgångsrik socialt. Lite mer övning är vad jag behöver. Kommer inte på något mer att skriva för tillfället, men det är bara att fråga på om du är nyfiken.

Det vore kul om du ville berätta lite mer om dig själv med!"

Det här svarade hon inte på, så jag antar att jag framstod som alldeles för tråkig i hennes ögon. Varför reagerar vissa personer så här om man blir det minsta djup och erkänner sina brister för dem? Ska man behöva ljuga för att folk ska acceptera en? Fy fan, säger jag bara! Människor klarar man sig då bra utan.


   
Citera

man måste ljuga. annars går det inte att prata med idioterna


   
SvaraCitera

men man kan väl vänta lite iaf innan man börjar häva ur sig alla sina livs tragedier? : s


   
SvaraCitera

Doing it wrong.


   
SvaraCitera

Kanske inte så att man ska berätta för en man skulle kunna inleda en relation med alla ens mörka sidor på direkten. Du behöver ju inte ljuga, men heller inte kasta ut sådan information. Om du förstår vad jag menar.

Take it easy.


   
SvaraCitera

farbror gugge:

men man kan väl vänta lite iaf innan man börjar häva ur sig alla sina livs tragedier? : s

LOL.[bigsmile]


   
SvaraCitera

det där är sådant man berättar efter man har avgjort om det är en person man vill berätta det för eller inte.


   
SvaraCitera

Vänd på frågan. Och tänk efter lite smått.


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

LOL.[bigsmile]

va?[blush]


   
SvaraCitera

farbror gugge:

va?[blush]

Höll med, lol:ade åt tråden.[crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Luna Lovegood:

Höll med, lol:ade åt tråden.[crazy][crazy]

aha[blush]


   
SvaraCitera

Dessa människor är ingenting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

man måste ljuga. annars går det inte att prata med idioterna

Det verkar då inte bättre.

farbror gugge:

men man kan väl vänta lite iaf innan man börjar häva ur sig alla sina livs tragedier? : s

Äh, lika bra att lägga fram det på bordet direkt, så att de inte blir besvikna senare. En hygglig människa hade åtminstone svarat på det jag skrev.

iddqd:

Doing it wrong.

Borde jag ha ljugit? Hittat på någon frän historia där jag framstod som utåtriktad och bekymmerslös?

Underlig:

Kanske inte så att man ska berätta för en man skulle kunna inleda en relation med alla ens mörka sidor på direkten. Du behöver ju inte ljuga, men heller inte kasta ut sådan information. Om du förstår vad jag menar.

Take it easy.

Visst, men jag själv hade uppskattat om någon jag tyckte såg bra ut vågade öppna sig för mig på det där sättet.

internet:

det där är sådant man berättar efter man har avgjort om det är en person man vill berätta det för eller inte.

Sant. Jag ska komma ihåg det i fortsättningen.

Renesmee:

Vänd på frågan. Och tänk efter lite smått.

hikikomori:

jag själv hade uppskattat om någon jag tyckte såg bra ut vågade öppna sig för mig på det där sättet.

Men så är jag ju lite konstig, det ska medges.

Amsle:

Dessa människor är ingenting.

Så sant som det var sagt.


   
SvaraCitera

förstår henne verkligen inte, du verkar ju shitsexig...typ[shake]


   
SvaraCitera

hikikomori:

Äh, lika bra att lägga fram det på bordet direkt, så att de inte blir besvikna senare. En hygglig människa hade åtminstone svarat på det jag skrev.

är väl mer att hon vet att ingen normal människa skulle börja med att förklara alla sina problem när man pratar med någon första gången. inte att hon absolut inte kan tänka sig att prata med någon sopm visar sig bvara deprimerad. om jag får gissa[sad]


   
SvaraCitera