Aviseringar
Rensa alla

Vad fan är det för fel på folk?!


Ämnesstartare

kebu12:

förstår henne verkligen inte, du verkar ju shitsexig...typ[shake]

Menar det. Trodde tjejer diggade deprimerade killar.


   
SvaraCitera

hikikomori:

Äh, lika bra att lägga fram det på bordet direkt, så att de inte blir besvikna senare. En hygglig människa hade åtminstone svarat på det jag skrev.

Hon var väl inte intresserad av att inleda något med någon som lixom.. vill "träna upp sig" och har det svårt med sociala situationer osv. Du får helt enkelt justera om infon, du behöver inte ljuga men som de andra säger så kan du vänta med informationen.


   
SvaraCitera

hikikomori:

Borde jag ha ljugit? Hittat på någon frän historia där jag framstod som utåtriktad och bekymmerslös?

Nej, men du hade säkert kunnat skriva något positivt om dig själv istället för det där. Eller?


   
SvaraCitera

hikikomori:

Menar det. Trodde tjejer diggade deprimerade killar.

Djupa deprimerade killar kanske[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

är väl mer att hon vet att ingen normal människa skulle börja med att förklara alla sina problem när man pratar med någon första gången. inte att hon absolut inte kan tänka sig att prata med någon sopm visar sig bvara deprimerad. om jag får gissa[sad]

Antagligen. Jag får väl försöka hitta någon annan icke normal människa att prata problem med, istället.

honolulu:

Hon var väl inte intresserad av att inleda något med någon som lixom.. vill "träna upp sig" och har det svårt med sociala situationer osv. Du får helt enkelt justera om infon, du behöver inte ljuga men som de andra säger så kan du vänta med informationen.

Ja, jag ska ta det mer försiktigt nästa gång. Tycker bara det är synd att folk flyr ifall man öppnar sig. Hon gillade ju uppenbarligen mitt utseende. [sad]

iddqd:

Nej, men du hade säkert kunnat skriva något positivt om dig själv istället för det där. Eller?

Jag kom inte på något roligt att skriva just då. Ville testa hennes karaktär lite, också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Djupa deprimerade killar kanske[smile]

Påstår du att jag inte är djup? [cry]


   
SvaraCitera

hikikomori:

Antagligen. Jag får väl försöka hitta någon annan icke normal människa att prata problem med, istället.

varför inte bara ta på sig sin fina normal-människa-mask och se glad ut som alla vi andra? :3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

varför inte bara ta på sig sin fina normal-människa-mask och se glad ut som alla vi andra? :3

Har aldrig varit bra på det.


   
SvaraCitera

hikikomori:

Ja, jag ska ta det mer försiktigt nästa gång. Tycker bara det är synd att folk flyr ifall man öppnar sig. Hon gillade ju uppenbarligen mitt utseende. [sad]

Ja men tror du själv att utseende är allt? Tror du att du skulle stannat med en psykiskt sjuk (farlig) snygg tjej? Nä.. Och du får helt enkelt lägga upp det så du berättar bra saker om dig o sen nämner lite grejer du har svårt med kanske, då får man i alla fall en mer rättvis bild av dig :p tror alla skulle bli skrämda annars


   
SvaraCitera

hikikomori:

Har aldrig varit bra på det.

men man blir ju inte bättre av att inte ens försöka![sad]


   
SvaraCitera
blum
 blum

Skulle tro att det var ett skämt om jag fick ett sånt där svar från en främling :S
Hur tänkte du?
Du kunde skrivit om din familj, intressen, vart du bor eller vad som helst, men du väljer att beskriva alla dina dåliga sidor och INGET ANNAT. Trodde du att det skulle göra henne intresserad?
Jag är förvirrad.


   
SvaraCitera

hikikomori:

Jag kom inte på något roligt att skriva just då.

Då kan det vara bra att komma på det till nästa gång.

hikikomori:

Ville testa hennes karaktär lite, också.

Grattis. Nu har du i alla fall lärt dig vad du inte ska skriva.


   
SvaraCitera

hikikomori:

Påstår du att jag inte är djup? [cry]

Jadå, det är du säkert[smile]


   
SvaraCitera

gör om gör rätt


   
SvaraCitera

Du borde nog ha skrivit någon positiv egenskap istället för bara negativa. [cute]


   
SvaraCitera