Aviseringar
Rensa alla

Vad fan är grejen med Badoo?!


Ämnesstartare

Okej nu vill jag veta, är Badoo något bra eller får alla på UM betalt för att nämna skiten? Galen


   
Citera
Exner

varje gång man nämner det ger gud en sälunge orgasm


   
SvaraCitera

badoo


   
SvaraCitera
Exner

spruuut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Badoo är knas bara. Testade att regga mig en gång, avreggade direkt igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ser nt direkt vf man skulle vilja regga där, verkar leskitt


   
SvaraCitera

Vad är felet med Badoo? Pratat med ganska många därifrån. Det är ju gratis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra om man är kille och letar knull, har jag hört...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rolfgolf: Vad är felet med Badoo? Pratat med ganska många därifrån. Det är ju gratis.

Fick du 20 spänn på kontot nu eller? Blink


   
SvaraCitera

Buddah:

Fick du 20 spänn på kontot nu eller? Blink

Haha nej jag lovar. Gör ingen reklam. Det kostar inget att bli medlem eller att skriva till tjejer. Det är ju bra. 


   
SvaraCitera
penja

Gillar det ej 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag älskar att driva med dumma och rent ut sagt patetiska jävla killar där!! Vad tråkigt att jag är IP-bannad numera bara..  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:
Badoo är knas bara. Testade att regga mig en gång, avreggade direkt igen.

Där är ditt problem. Du ger upp för lätt. Även om det finns många fejkprofiler där så finns det faktiskt folk som tar det där seriöst, oavsett vad man är ute efter. Jag skaffade mig det för ett halvår sen och visst ja fick stalkers och så men var ingen som tog kontakt och jag tog inte heller nån kontakt och så småningom avreggade jag mig också.
Men ett halvår senare kom jag tillbaka. Jag lärde mig skilja på fejkkonton och seriösa, blev också mer kräsen men jag gjorde det allra viktigaste, jag bröt isen. På så sätt blev inte allt så stelt längre och därmed kunde jag se charmen i det hela. Så kör på det, man kommer in i det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Där är ditt problem. Du ger upp för lätt. Även om det finns många fejkprofiler där så finns det faktiskt folk som tar det där seriöst, oavsett vad man är ute efter. Jag skaffade mig det för ett halvår sen och visst ja fick stalkers och så men var ingen som tog kontakt och jag tog inte heller nån kontakt och så småningom avreggade jag mig också.
Men ett halvår senare kom jag tillbaka. Jag lärde mig skilja på fejkkonton och seriösa, blev också mer kräsen men jag gjorde det allra viktigaste, jag bröt isen. På så sätt blev inte allt så stelt längre och därmed kunde jag se charmen i det hela. Så kör på det, man kommer in i det!

Men varför ska man hålla på och ragga runt på badoo? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad fan är badoo? 


   
SvaraCitera