Aviseringar
Rensa alla

Vad fan har hänt med Naruto?


Xerth
Ämnesstartare

Ohaider,

Vad fan har hänt med allas våra kära Naruto (serien)? Såg just NS167, och vad i helvete har dem gjort med det? Tecknat på ett helt annat sätt, allt går emot manus, etc. Till exempel, Pain som brukar vara lugn och sansad (som även är det hela tiden i mangan) blir helt galen och börjar skratta och hålla på, hans kropp rör sig på ett annorlunda sätt och han överlevde att bli whack-a-molead av Narutos 6 Tails med en stor jävla vägg flera gånger?

Om det fortsätter såhär blir det ingen mer Naruto för min del.
/whinemodeoff

Xerth


   
Citera

hahaha naw


   
SvaraCitera

Nutte.


   
SvaraCitera

Såg inte mer än 30 avsnitt av Naruto. Men jag trodde att det var allmänt känt att typ 2/3 av hela animen är fillers (som dessutom suger)


   
SvaraCitera

tyckte också att den va skumt ritad. pain brukar inte visa så mkt ansiktsuttryck.

men han fick ju lite press mot sig, tänker att han inte kunde vara lugn eftersom narutos förmågor faktistk rubbade vår favvo pain litegran.

men att han överlevde vägg-grejen beror väl på att det inte är pain egetnligen. det är bara en död kropp som styrs av den riktiga pain.

haha bara jag som tyckte att avsnittet va bra ändå? :p bättre än tidigare.

Dold text: pain is a god.


   
SvaraCitera

orka va narutobög


   
SvaraCitera
Xerth
Ämnesstartare

lekstickan:

men han fick ju lite press mot sig, tänker att han inte kunde vara lugn eftersom narutos förmågor faktistk rubbade vår favvo pain litegran.

Mjo, men i mangan är han helt lugn och han var ju också helt lugn när Naruto dödade hans andra kroppar.

lekstickan:

men att han överlevde vägg-grejen beror väl på att det inte är pain egetnligen. det är bara en död kropp som styrs av den riktiga pain.

De andra kropparna "dog" ju av mindre än så


   
SvaraCitera

Palla naruto, känns som om den är skriven för 12-åringar som inte känner till bättre anime/manga [n]


   
SvaraCitera

Nej, det är inte coolt att skriva sitt användarnamn i slutet av ett inlägg.


   
SvaraCitera

Jag läser bara mangan nu för tiden jag blev så förvirrad över vart jag var någonstans i serien när det är massa fillers överallt(palla leta[tired]) Sen så har mangan mer lixom[y]


   
SvaraCitera
MBoy
 MBoy

lekstickan:

men att han överlevde vägg-grejen beror väl på att det inte är pain egetnligen. det är bara en död kropp som styrs av den riktiga pain.

ne de har väll med hans gravitations kraft..

awesome avsnitt byw ^^


   
SvaraCitera

MBoy:

ne de har väll med hans gravitations kraft..

awesome avsnitt byw ^^


   
SvaraCitera

slutade titta en bit in på shippuuden[sad]


   
SvaraCitera

MBoy:

ne de har väll med hans gravitations kraft..

nee när han blev krossad så hade han ingen kontroll verkade det som.

aja detta är sådant man kan diskutera i all evighet :P. tror inte vi finner något svar.


   
SvaraCitera

Fy vad skumt det låter .__.
Jag kollar inte på Naruto men en kille i min skola sa att det var mycket grodor i de senare avsnitten..? xD


   
SvaraCitera