Aviseringar
Rensa alla

Vad fan har hänt med Naruto?


Om du inte pallar med den, läs "Hellsing" istället... Om du inte har något emot en del blod... [ops]


   
SvaraCitera

Palla vara narutard eller blekmedelsfag [tired]

Naruto har förfallit något enormt dom senaste åren. Slutade titta för länge sedan.
Mangan är mycket bättre, men den är inget mästerverk direkt.

Mitt tips, läs mangan och/eller börja se andra, bättre serier.
Full metal alchemist brootherhood är en awsome shounen.


   
SvaraCitera

Att se på/läsa Naruto nuförtiden är ungefär lika kul som att köra in en skruvmejsel i näsborren och slå huvet i bordet (vilket märkligt nog är vad man får lust till efter att ha läst Naruto). Sluta med det innan det är för seeeeeeeeent


   
SvaraCitera

Om du fortfarande undrar varför dom animerade som dom gjorde i det avsnittet så var det för att det är lättare för animatörerna att göra så och det är så dom kommer animera i stora fighter. T.ex var det samma stil i Naruto VS Sasuke en gång tidigare.

Jag gillar stilen, men jag gillar inte att dom går ifrån mangan dock.

För övrigt så är Naruto teh shiet, end of story


   
SvaraCitera

Ja.


   
SvaraCitera

jag slutade kolla efter de tvingade oss till ett helt år av fillers [mad]


   
SvaraCitera

Gah trött jag är på allt snack om naruto!
Fattar inte grejen med värdelös anime/manga shit.

Nej ska dra och se Landet för länge sedan. Där har vi riktigt tecknat! [bigcheers]


   
SvaraCitera

Cowell:

orka va narutobög


   
SvaraCitera

tycker inte om Anime serier som är fult ritade


   
SvaraCitera

Xerth:

NS167

Du undrar vad som har hänt med Naruto.
Jag undrar hur du orkade så långt... [tard]


   
SvaraCitera

de hade liknande stil i 4tail vs orochimaru fighten, och nån skum halv3d på ormarna [tard] what was that all about...
stör mig lite på det avsnittet, men är lite coolt tycker jag, dock ska de ha en sån stil så ska det vara hela tiden, blev ju bara skumt när ½ avsnitt av 100 är såna... men andra halvan av sjukt snygg! när Pain gör en liten måna och fångar in naruto och Minato kommer fram, så borde det va hela tiden... men ICKE[no-no]


   
SvaraCitera

pain vs naruto var fan ball xD, läser serien nu, men ser fram emot att dom ska sluta med dn fillern dom håller på med så man kan se alla balla slagsmålen med rörlig bild.

Naruto is the sht, end of story.


   
SvaraCitera

Hallå. Vadå pein hoppar runt och skrattar? ._. han är ju allvarlig och skrattar. nej i dunno men han e ju död nu så det spelar ingen roll.


   
SvaraCitera

Xerth:

Om det fortsätter såhär blir det ingen mer Naruto för min del.

Word.


   
SvaraCitera

Började kolla igen när shippuuden började, men efter typ 20 avsnitt eller något tappade jag lusten.


   
SvaraCitera