Aviseringar
Rensa alla

Vad fan har man på sig i sthlm?


hoppaminvän:

Och hur klär man sig då när det är varmt?

Hur varmt ? [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hur varmt ?

Så varmt som det är i sthlm på lördag och söndag? [cute]


   
SvaraCitera

hoppaminvän:

Så varmt som det är i sthlm på lördag och söndag?

haha [bigsmile][wink]

"I år är det blått som gäller, i alla dess nyanser. Men även andra starka färger så som coral, rosa, gul och fler härligt skrikiga färger är rätt. Ränder och rutor håller stegen tätt i år också och blomstermönster faller inte bort, men de gäller dem flesta mönster. Men så klart finns även de svarta, gråa och vita kvar tätt intill.

Starka färger gäller inom det mesta, till och med skorna får gärna vara i tuffa färger.

Volang, spets och broderi är något som kommer mycket i år. Och de gäller för allt!

Byxor:
Jeans får gärna vara med hög midja, men såklart har vi den låga midjan kvar.
De kommer mycket loosefit byxor i sköna material, lösa upptill och åtsittande nedtill. De är även mycket ankellånga byxor.
Chinos gäller för i år också och leggings håller i sig, i alla dess färger.

Luftigt, löst och stort. Stora cardigans och luftiga blusar. Långa tröjor, ja det är det de rör sig om. Kjolarna ska vara vida men även pencilmodellen håller i sig. Klänningar i a-form är alldeles rätt och mycket strapless dessutom. Tunikor i alla dess former och färger är helt rätt. Små, söta shorts funkar alldeles utmärkt också.

Något mer som kommer i år är också dressen/overallen.

Skor:
Sandaler, sandaler, sandaler. Alla olika utformningar, färger och stilar är "det". Bär gärna ett par färgstarka gladiatorsandaler eller bara i skinnimitation. Kilklacken är också fortfarande med och det ska vara mycket nitar. Och så klart tygskorna.

Badstranden:
Bikinis är det fortfarande halterneck och den så kallade bandåmodellen som håller i sig. Randigt och blommigt, underdelen är i alla dess former och gillar man mer diskretion så finns de små strandkjolar. Baddräkter funkar också och de finns många i roliga modeller.

Jackor:
Skinnjackan håller i sig och också trenchcoaten i olika längder. Både i beige, svart och starkare färger.

Lycka till och ha en bra vår/sommar"


   
SvaraCitera

ta av rejj alla kläderna är alltid en bra början, möhögööhöhö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

haha

Men vad tycker DU att jag ska ha på mig? [rolleyes]

sculptura:

ta av rejj alla kläderna är alltid en bra början, möhögööhöhö

[no-no][cute]


   
SvaraCitera

hoppaminvän:

Men vad tycker DU att jag ska ha på mig?

Nått i denna stilen [smile]


   
SvaraCitera

Vill du passa in på Stureplan är det här vad som gäller.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Nått i denna stilen

Har en massa fräsiga sommarklänningar, men måste isf köpa nya skor va!

Fast nä, jag kommer se ut som en skolfröken, fint, ja.


   
SvaraCitera

hoppaminvän:

Fast nä, jag kommer se ut som en skolfröken

En skolfröken? haha [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

En skolfröken? haha

Jag har en förmåga att göra det ibland. Alternativt flygvärdinna också.
Mest för att jag gillar klänningar som man blir proper i. Det är faktiskt rätt sjukt hur många pojkar som tycker att det är sexigt, men det har nog att göra med den roll jag ser ut som [crazy]

Fast i helgen blir det nog en blandning av skolfröken och chillpill i pappas gamla chinos 🙂


   
SvaraCitera

hoppaminvän:

Fast i helgen blir det nog en blandning av skolfröken och chillpill i pappas gamla chinos 🙂

haha! DEt blir säkert jättebra! [smile][wink]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera