Forumet - VAD FAN SKA JAG GÖRA????

VAD FAN SKA JAG GÖRA????

2779 0 101
HEJ! Jag e 19 årig kille som nu har fått känslor för min 18 åriga killkompis som går i samma klass som jag... problemet e att jag tror att han har känslor för mig! men jag vet inte riktit 100%. Det skulle va jävligt skönt att berätta för min killkompis vad jag känner!! men man vågar ju inte! tänk om han dumpar mig som kompis då! och berättar för alla klasskompisar att jag e gay o.s.v. [shake]

Alltså I bland bryr han sig om mig så mycket men i bland så skiter han fullständigt i mig.. han är oftast glad när han e med mig eller så e han riktit suur, (han blir oftast skit skum när jag flörtar med tjejer i fyllan och stör mig eller drar bort mig!!! jag frågade honom varför han alltid gör så men han svarade inte[confused] jag frågade honom en gång om han e gay men han svarade inte då heller!? han bara smilade!!!! I bland så kan vi bara se varandra i ögonen å bara se på varandra utan att säga något... somliga i klassen brukar kommentera att det är något mellan åss två, men vi bara skrattar bort det[tard]

I bland tror jag verkligen att han e kär i mig och så kommer dagar när man e 100% på att han hatar mig...det börjar bli riktit jobbigt att alla dagar se honom å alldrig få ha honom[cry] Eller e vi båda bara blyga och rädda för samma sak!!!!!? VAD FAN SKA JAG GÖRA????[cry]

Spana också in:

Addo:

Jag e 19 årig kille som nu har fått känslor för min 18 åriga killkompis som går i samma klass som jag... problemet e att jag tror att han har känslor för mig! m

Addo:

frågade honom en gång om han e gay men han svarade inte då heller!? han bara smilade!!!!

Addo:

I bland så kan vi bara se varandra i ögonen å bara se på varandra utan att säga något.

[rolleyes]
Addo:

Det skulle va jävligt skönt att berätta för min killkompis vad jag känner!! men man vågar ju inte! tänk om han dumpar mig som kompis då! och berättar för alla klasskompisar att jag e gay o.s.v.

Ja, det låter ju som en naturlig sak att göra när man får reda på att sin kompis är bög[smile]
Letsparty:

Vaddå folk bryr sig inte? Menar du folk i närheten? Finns ganska mycket folk som tycker bögar är äckliga....

Jag har aldrig träffat nån som är snygg, socialt kompetent och har mycket kompisar som tycker det. Bara finniga nördar som har behov av att hävda sig verkar tycka så, och tja, nördarna kan dra åt he**ete.

Söt bild btw ^^